Mri schreef:voor de communicatie- marketing mensen (met een aantal jaar relevante ervaring)
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacat ... archResult
Balen van de werkervaring

maar wel bedankt voor het doorspelen van de vacature!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mri schreef:voor de communicatie- marketing mensen (met een aantal jaar relevante ervaring)
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacat ... archResult

Echt erg.. Citaat:Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw sollicitatiebrief. Volgende week vindt een selectie van alle ingekomen brieven plaats.
Indien u geen vervolgbericht van ons ontvangt dan betekent dit dat u niet uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek.
Als dat het geval is willen wij u vast hartelijk danken voor uw getoonde belangstelling en wensen u veel succes in uw verdere loopbaan.
. Bovendien heb ik echt een slechte dag vandaag; het lijkt wel of ik griep krijg
. Spierpijn, keelpijn, snotterig, noem maar op. Lekker dan, zit ik echt op te wachten...... 
patpen schreef:Ik heb vanmorgen een keurige bevestiging van de sollicitatie gekregen (brief zaterdag per mail verzonden):Citaat:Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw sollicitatiebrief. Volgende week vindt een selectie van alle ingekomen brieven plaats.
Indien u geen vervolgbericht van ons ontvangt dan betekent dit dat u niet uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek.
Als dat het geval is willen wij u vast hartelijk danken voor uw getoonde belangstelling en wensen u veel succes in uw verdere loopbaan.
Gebeurt tegenwoordig ook niet altijd meer!
Verder geen passende vacatures te zien. Bovendien heb ik echt een slechte dag vandaag; het lijkt wel of ik griep krijg
. Spierpijn, keelpijn, snotterig, noem maar op. Lekker dan, zit ik echt op te wachten......
Ben het niet geworden als junior communicatieadviseur. Andere kandidaat had meer ervaring en ze vonden de taalvaardigheid niet helemaal optimaal.
Hoe moeilijk kan het zijn om érgens aan de slag te komen als starter. Waarom wil het voor geen meter, tis dat ik gewoon niks met zorg heb of techniek anders had ik mij al lang laten omscholen....
*gooit oproepje op twitter*