Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
0kayleigh0 schreef:Blue_Eyes schreef:Een slang met 4 letters?
euhm... eigenlijk stonden er 5 letters op het bord , maar aangezien leerkrachten zoooo goed kunnen tellen...

Nemurin schreef:Geen uitspraken.
Wel een kerstgedachte in de koude snijzaal die normaal met TL-licht verlicht wordt:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9832_n.jpg
Ze hadden ook slingers over het skelet van de pony heen gehangen.
MarlindeRooz schreef:Wij hadden een soort van overspannen AK lerares vorig jaar.
toen ze de toetsen na een maand nog niet had na gekeken.. en er zat ook nog een vakantie bij.
vroegen we of ze ze al had..
toen zei ze..
ja mijn vader die in zuid-frankrijk woont is overleden, daar zijn wij de hele vakantie geweest..
we zijn nog nooit een les zo stil geweest.
ik vond het zó zielig, ze moest echt BIJNA huilen
Spruitjee schreef:Docent schrijft op een whiteboard, en zou het even uitvegen maar dat wauw niet! Hoor je hem zo; poedersuiker.. verkeerde stift gejat '-.-
wij : mevrouw , dat is de verkeerde stift! zij : jaja , zal wel! moeiallen! *schrijft iets op het bord* zij : zien jullie wel? kijk , ik veeg het er zo vanaf *doet poging tot het eraf vegen , maar lukt niet* zij : konden jullie me niet waarschuwen ofzo?! ooooh nee nee nee nee!
en wij :
)
T is er ook echt nooit meer afgegaan. En een keer klapte ze het bord veel te hard open, tegen iets aan blijkbaar, zit er een groot gat in dat bord
Blue_Eyes schreef:Kaus schreef:Was bij ons ook...
Wij: Mevrouw heeft u die toetsen nu al na gekeken!!?
Docent: Nee sorry voor...
Klas: J*sus das toch niet normaal! ( ik overigens niet hoor )
Docent: Want mijn zoontje is vrijdag overleden...
Klas:![]()
Docent: Ja dan zijn jullie wel stil hè...
En ze was gewoon op school?