Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

patatkraam schreef:die 2 minuten verschil doen het hem
de halte is wel 4 minuten lopen. Thuisthuis is ie 30 seconden
en als k met de bus aankom in Arnhem moet ik welgeteld 2 minuten lopen naar mn flat
Never_Mind schreef:nathalie_v schreef:pff wat een luxe, een hele zondag vrij hebben, en niet moeten reizen, ach zal aan jullie denken morgen ochtend vroeg
Haha, wanneer jij nog lekker ligt te slapen en ik alweer in de kou sta op het perron?
Vorige week was echt erg, had ik zelfs al een winterjas aan (niet zo dik, maar toch) en ik had het nog koud
Phylos schreef:Nee ik kon steeds niet vanwege overbelaste onderbenen (ik zit nu namelijk ook bij de hardloopvereniging vitalis waar ik op dinsdag train)
Hoe vind je de trainingen? Zwaar/lang/leuk? Misschien dat ik woensdag wel kom, maar heb ook een drukke week en dinsdag ook bij vitalis trainen
Ik loop samen met 2 vriendinnen.
(je mag ook wel gewoon doorrennen
). 
Misschien dat ik woensdag wel kom en dat ik dinsdag op de hardloopvereniging oversla.
(liep voor mijn kassa voorbij met een zakje in zn hand en zonder wat te kopen, en toen keek ie ook echt zo van: hebben ze me gezien? en toen ging de bewaker em achterna en die had em samen met een klant opgepakt (hij wilde vluchten)
altijd leuk, actie!) 
hahaha hoe zielig....
Apart
Zometeen m.n 1e stagedag
Ben benieuwd!

(geen zin om in de drukte de koffer naar de deur te sjouwen) Maarja k hoef dan ook alleen op maandag en vrijdag met de trein, niet iedere dag xD
(de eerste helft van de reis)
kan nog de helft bij ofzow maar kan niets anders bedenken wat mee kan