Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat is idd een van de plannen die ik heb, bellen en doen alsof ik een geïnteresseerde lesklant ben, maar dat ik haar niet te pakken kan krijgen op haar mobiel en dat ik wil weten of het nummer nog wel klopt, of dat ze een ander nummer voor me hebben waarop ik haar kan bereiken.

):
(ik hoop dat iemand me iig kan helpen
).
). Alleen nu vragen ze bij de ondertekening "hoedanigheid". Ik ben denk ik echt heel blond, maar wat moet ik daarbij invullen? Uitvinder? Onwerper? Eigenaar bedrijf? Of iets heel anders
? 

. Ik hoop ook dat het een succes wordt
. Mijn eerste order bij een stoffengroothandel heb ik net geplaatst. Best spannend om je eigen referentienummers door te kunnen geven, hihihi
.
. Nooit meer iets van gehoord
. 
). Om 10.00 uur moet ik er zijn. Voor mij een groot voordeel is dat hij op nog geen 100 meter van mijn huis zit
. Heb al een A4tje vol vragen opgesteld, maar ik zal er zeker een paar vergeten zijn. Belangrijk is natuurlijk te weten dat als ik tussendoor vragen stel, of die dan ook berekend worden, of dat dat bij de prijs inbegrepen zit. Ik weet niet meer wie dat hier was, maar volgens mij had hier iemand rekeningen gekregen voor vragen tussendoor toch? 
. Ik ben bezig om even een tijdelijke (gratis) webwinkel en site aan te maken. Een vriend van me gaat iig een website en webwinkel voor me maken, maar dat zal november worden.
.
.