Een jaar High-School (deel2)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxBritt

Re: Een jaar High-School (deel2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:34

@roosG

Nou ik wil wel echt op high school! Ook om echt die ervaring mee te maken.

Ooh dat is wel leuk! Komt die dan ook vertellen hoe zij het ervaart enzo? En hoe het daar op die school is?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:15

Aah oke, dat snap ik wel hoor, dat had ik eerst ook. Maar omdat ik mij nu meer op de toekomst wil vestigen (wat klinkt dat stom, ik bedoel dat ik dat wat ik leer, ook daadwerkelijk kan gebruiken voor mijn opleiding en werk in de toekomst), kan ik nu niet wachten om naar College te gaan. Daarnaast wil ik liever niet in een gastgezin, maar iets meer verantwoordelijkheid.

Ja, die komt vertellen over zijn of haar ervaring, en ik denk dat ik daar vragen aan kan stellen. Ik ben heel erg benieuwd!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 23:03

Iemand hier op bokt is volgens mij naar santa barbara city college geweest. :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 08:07

Daar stond mij ook iets van bij, alleen weet ik niet meer zo goed wie. Ik heb haar een tijdje gevolgd.

Jij bent twee (of is het al weer drie?) jaar geleden toch gegaan Karin? Hoe is het nu? Ga je nog een keer terug en heb je nog contact met de mensen daar?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:53

mijn zusje zit nu in SBCC!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:59

Wat leuk Laura, via welke organisatie als ik vragen mag? Ook via Inter Language? Hoe heeft zij het daar?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:04

ja klopt, ook met Interlanguage! Ik ben zelf ook met die organisatie naar Green RIver gegaan toen. VOlgens mij heeft ze het daar heel erg naar dr zin! doet echt onwijs veel aan sport haha

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:48

Green River zat ik ook aan te denken, omdat ze daar Event Management geven, maar ik wacht nog even de informatie bijeenkomst af :)
Zou je Interlanguage aanraden of heb je er spijt van dat je met hun bent gegaan?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:03

Nee ben hartstikke tevreden geweest over Interlanguage! Soms verliep alleen het mailcontact wat lastig, maar dat viel ook wel mee. Zoveel moest ik ze niet mailen, alleen om een cheque van 500$ die ik zou krijgen.

Het regelen zelf van te voren liep wel hartstikke goed! Zelf zou ik denk ik alleen toch kijken voor SBCC, het weer in Seattle was nou niet echt om naar huis over te schrijven zegmaar haha

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:45

Haha aah oke, dat is ook wel één van de main reasons waarom ik naar SBCC wil, en omdat ik altijd al naar LA en omgeving heb willen gaan.
Als ik voor minder weer zou kiezen, zou ik ook naar Engeland kunnen gaan :)

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 15:49

Hee een oud topic :D
Ik zit nu twee dagen in Michigan met STS :D
Ben (tot nu toe? :P) erg tevreden over STS :D
Het is wel raar om zo in een ander gezin te wonen als je alle gebruiken en regels en zo niet weet... Vanavond ga ik de regels met mijn hostparents doornemen :)
En dinsdag ga ik naar school :D heb er zin in :D
En ik ben nu ook 18, en dit is verder geen probleem of iets hoor! Ik zal dinsdag wel even opletten wat de gemiddelde leeftijd op school is :)
Dit is mijn blog voor de geinteresseerden:
http://nickyusa.waarbenjij.nu :D

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:52

Wat leuk Nicky! Veel plezier!
Dat is ook de reden dat ik liever in een dorm zou gaan dan in een gast gezin, de regels. Als ik ga ben ik 19 en dan zit ik daar niet echt op te wachten. Maar met High school heb je natuurlijk ook geen echte keuze..

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:57

Sts ben ik ook mee geweest naar nieuw zeeland. Verschrikkelijke organisatie en zijn totaal niet goed geweest hier in nz met het uitzoeken van gastgezinnen. Heb uiteindelijk zelf een eigen gezin gevonden en ben toen daar heen gegaan.