Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:11

Kun je mij een link sturen?
Wie weet is het iets voor mijn moeder en haar man :)

denicola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:31

http://www.speurders.nl/lopend/jachthav ... 62552.html

Zoals ik reeds schreef is het te huur of te koop. Het heeft een unieke ligging in centraal Friesland. Ideaal voor een watersportbedrijf/motorenrevisie/scheepsreparatie/kleinschalige jachtwerf of verkoophaven, of voor het exploiteren van een watersportwinkel in combi met ligplaatsen te huur.
Wij verhuren zelf al sinds 1993 schepen en willen er dus nog wat naast beginnen, maar hebben niet de ambitie om dit in de watersportsector te doen.
De verkoop gaat dan ook puur alleen om het onroerend goed en niet om de BV`s.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:44

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:46

Hhhhmm ik moet inloggen om die advertentie te zien?

denicola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:32

Paan schreef:
Is dit misschien iets voor een fotograaf in dit topic?
[EA-GZ] Fotograaf gezocht voor Clinic

"Vergoeden reiskosten en eventuele shootkosten" klinkt niet alsof ze budget hebben voor een professional...

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:04

Nouks schreef:
"Vergoeden reiskosten en eventuele shootkosten" klinkt niet alsof ze budget hebben voor een professional...
Klopt; ik vond dat ik niet erg veel vroeg, maar ik was in ieder geval te duur :D
Er komen maar hooguit 20 ruiters, dus heb je er ook nog echt wel een dagvergoeding bij nodig.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:35

Ik had ze een bericht gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Met maar 20 ruiters moet ik je inderdaad wel een vergoeding krijgen, want aan bijbestellingen kun je het dan niet maken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:42

Kreeg een PB'tje met het budget, daarna even laten weten wat ik zou kosten afgaande op de advertentie :)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 00:03

Bij mij vroegen ze/wilde ze weten of ik beschikte over scherpe rijfoto's/juiste moment opname... Hebben zeer waarschijnlijk niet eens op mijn website gekeken... Vind het wel een rare vraag...
Zou jij mij het budget kunnen pb'en, Nouks? Kan ik kijken of ik het daar voor wil doen...

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 09:26

Naar aanleiding van jouw post hierboven heb ik even op jouw site gekeken Mariska, maar daar zie ik ook maar 1 echte rijfoto. http://www.11afotografie.nl/wp-content/ ... rt-023.jpg
En die vind ik ook niet echt geweldig. Meeste mensen zien toch liever een 'open drafmoment', dus dat het paard zijn binnenvoobeen naar voren heeft. Verder vind ik het paard ook wat te diep lopen.
Je springfoto's zou ik ook nog eens kritisch naar lijken. Ik zou in ieder geval die vos bij de Audi hindernis eruit halen.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:14

Het klopt dat ik inderdaad nog niet veel open drafmomenten heb. Ik ben hier pas begin november achtergekomen dat dit de 'standaard' is, dus ben dat daar nu wel op aan het letten, maar deze foto vond ik te goed om niet in mijn portfolio te hebben.
Graag zou ik willen weten waarom die vos bij de Audi Hindernis er volgens jou uit zou moeten. Persoonlijk vind ik dit namelijk een van mijn mooiste foto's van Indoor Brabant! Dus ik hoor graag waarom je dat vindt.
Eventueel sta ik ook open dat je mij een duidelijke feedback geeft op mijn paardenportfolio per pb.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:26

Als jij hem te goed vindt om hem niet in je portfolio te hebben, prima, maar nu is het je enige echte dressuurfoto, dus kan me die vraag over 'scherpe/juiste momentopname' wel een beetje voorstellen.
Die "Audifoto" is teveel van achteren genomen; moment is te vroeg en het voorbeen van het paard is echt lelijk. Er is in ieder geval geeneen ruiter die zo'n foto van zichzelf koopt en een blad zal zo'n foto ook nooit plaatsen.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:01

Bedankt voor je reactie. Dat het m'n enige dressuurfoto is, ben ik het niet mee eens, maar ik snap wat je bedoelt. Ik ben hier momenteel had mee bezig en zal jouw opmerkingen mee nemen.
Helaas kan ik niets met de opmerking over dat de voorbenen 'lelijk' zijn. Dit is een mening en dat is suggestief. Wat jij lelijk vindt, stoort mij totaal niet! Dat het moment te vroeg is, okey, daar kan ik nog wel inkomen, maar het is direct na de afzet, wat 'volgens de regels' het beste moment is, dus is het dan inderdaad te vroeg...
Ik snap jouw redenering, maar ik kan me er niet in vinden. Maar bedankt voor je uitleg!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:52

Ik denk dat je beter minder maar goede foto's kan plaatsen. Want ze verwachten de kwaliteit zoals op je site te zien is. 1 mindere foto haald de rest ook naar beneden.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:54

Dat klopt, maar zijn er dan zoveel 'mindere' foto's in mijn portfolio?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:42

Ik vind het wel meevallen, maar heb er dan ook geen verstand van ;)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:49

Bedankt!!!

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:58

Dag bokkers mag ik me hier in dit topic melden? ik ben een beginnend ondernemer.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:07

Tuurlijk Valeria, het is alleen wel leuk als je laat weten wat je doet :)

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:15

Ohja Sorry helemaal vergeten erbij te vermelden. mijn partner en ik zijn bezig om een italiaans koffiehuis op te zetten in duitsland.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:17

Wauw, dat is nog eens iets anders! Hoe zijn jullie op het idee gekomen en waarom in Duitsland? :)

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:26

@t Georgette zelf ben ik van italiaanse afkomst en het idee om een eigen zaak te beginnen in italiaanse stijl leek ons helemaal te gek. toen we op dit pand stuitten, een prachtig pand uit 1753 heel karakteristiek met terrasvergunning alles erbij en heel prijsgunstig (duitland is alles goedkoper :D ) was de keuze niet zo moeilijk.
het idee van een koffiehuis is gekomen na vele research die we hebben verricht met betrekking de standplaats van het pand, nergens in deze plaats kan je een fatsoenelijk kopje koffie drinken en op een terrasje zitten. in combinatie van de vele koffiespecialiteiten willen we ook nog gebak en kleine italiaanse hapjes op de menukaart doen. en nog een ander belangrijk punt lekker italiaans ijs. dat is in het kort even het idee.

denicola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:29

Heel leuk idee, dat is inderdaad eens wat anders!
Soms stuit je ineens op iets origineels om op te starten wat bij je past....en laat mij dat nu nog steeds zoeken..... :+

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:44

Valeria schreef:
@t Georgette zelf ben ik van italiaanse afkomst en het idee om een eigen zaak te beginnen in italiaanse stijl leek ons helemaal te gek. toen we op dit pand stuitten, een prachtig pand uit 1753 heel karakteristiek met terrasvergunning alles erbij en heel prijsgunstig (duitland is alles goedkoper :D ) was de keuze niet zo moeilijk.
het idee van een koffiehuis is gekomen na vele research die we hebben verricht met betrekking de standplaats van het pand, nergens in deze plaats kan je een fatsoenelijk kopje koffie drinken en op een terrasje zitten. in combinatie van de vele koffiespecialiteiten willen we ook nog gebak en kleine italiaanse hapjes op de menukaart doen. en nog een ander belangrijk punt lekker italiaans ijs. dat is in het kort even het idee.

Welkom! Klinkt heel aanlokkelijk om bij jou een terrasje te gaan pakken!