Maar ik vond het wel redelijk.. Véél te lang, maar niveau was niet zo belachelijk hoog als bij WiB bijvoorbeeld.
Alleen helemaal niks geen zuur/base waar ik zo goed in ben.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sander_ schreef:Bah, heb de mijne nagekeken, dingen die ik dacht dat goed waren zijn weer eens fout, dus heb het toch niet zo goed gemaakt als ik dacht.
Nu moet ik grieks goed maken, wat natuurlijk niet gaat lukken.
Sander_ schreef:Bij het examen doet je leraar denk ik wel een zo goed mogelijk woordje voor je! Om de andere examinator te overtuigen.
En wat haat ik zuur/base, ie hele stinkdiersom was prut, veel te veel over 1 onderwerp. (^)
Citaat:Het CvE heeft in de syllabus een aantal voorbeeldopgaven gezet. Daar was ik ontzettend blij mee, we waren tenslotte een nieuwe lichting dus dan wil je wel weten wat je kunt verwachten!
Nou alles goed en wel, die opgaven waren prima te maken. Echter op het examen bleken de vragen totaal anders van opbouw en vraagstelling te zijn dan in de syllabus !! Ten eerste heeft CvE ons hiermee op het verkeerde spoor gebracht en ons blij gemaakt met een dode mus, maar daarnaast ook simpelweg tekort heeft gedaan qua voorbereiding op het examen.
Ik vind dit een zeer belangrijk aspect van het examen, want je kon je er totaal niet goed op voorbereiden. Wanneer ik het bezemexamen B1 bekijk, blijkt die wel weer helemaal in het rijtje van de oude examens te passen. CvE heeft dus bewust de examenopbouw veranderd, zonder de huidige kandidaten daarop te wijzen. Dit lijkt mij een belangrijke kwestie om te noemen in de vergaderingen met CvE.