VWO eindexamen 2010 II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:50

Maar ik wil liever niet in een mega studentenhuis. liever met 2 anderen een appartement of flat huren bijvoorbeeld...

Dobby91

Re: VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:51

Hmm ja dan wordt het sowieso al lastiger denk..

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:51

Ja, dat lijkt mij ook het leukst :+
Nog 3 andere vriendinnen gaan ook in Leiden studeren, dus dat zo helemaal ideaal zijn...
Aan de andere kant leer je met onbekende mensen in een huis wel weer nieuwe mensen kennen :j

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:58

AnnaaX schreef:
Ja, dat lijkt mij ook het leukst :+
Nog 3 andere vriendinnen gaan ook in Leiden studeren, dus dat zo helemaal ideaal zijn...
Aan de andere kant leer je met onbekende mensen in een huis wel weer nieuwe mensen kennen :j

tjah aan alles zit voor en nadelen..ach wie weet kom ik wel in een heel gezellig huis met 10 mensen (zolang ze maar netjes zijn en het huis ook gezamelijk schoon en leefbaar houden :+ )

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:59

als we trouwens wat afspreken in de vakantie misschien is het eerste weekend van de mensen van 19 februari en dus het laaste weekend van de mensen van 12 februari wel iets?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:01

maja daarvoor hebben we nog een paar weken :P ik ga pitten..morgen bio SE, zo in bed nog ff 4 hoofdstukken doorlezen (samenvatting) en dan morgen ochtend nog 2 en dan moet het maar. Bio valt nog echt te leren..altijd zulke vage toetsen. Natuurkunde vandaag was ook niet te doen. Iedereen die het lokaal uit kwam was hevig verbaasd over de onbegrijpelijke toets :P..economie ging volgens mij redelijk..wel een voldoende hoop ik. Maar de leraar rekent altijd best streng. Vorige keer miste ik ook maar 5 punten van het maximum en ik had 'maar' een 7,9 daarmee...achja we wachten het maar af

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:05

Ik vind het prima, maar dan liever wel op zondag; zaterdag moet ik werken.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 09:12

goedemorgen mensen. Ik ga maar weer eens richting school. Bio SE maken. Ben om 10.30 weer klaar gelukkig...en dan eerst lekker rijden en daarna hard aan de bak met wiskunde (komt wel goed denk ik) en engels (brief schrijven morgen)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 09:22

Succes op school! Ik heb vandaag een verdiepingsdag van gezondheidswetenschappen in Maastricht :)
Hoop dat ik in de trein nog een beetje kan leren, want moet nog zo veel voor school doen.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 11:27

Hallo!

Ik zit eindelijk weer eens op school, haha. Meteen lekker twee tussenuren... Dus ga maar weer verder met GS samenvatten.

Net die proef Cito van Frans gedaan, die was zooo moeilijk. Heb gewoon niet op zitten letten en alles gegokt want het was niet te doen. Had alsnog 16 van de 26 goed, dus het was niet eens zo slecht..

Lottiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:15

Goedemorgen. Zit ook alweer op school, luisterend naar een nederlands presentatie. Op kamers lijkt me juist erg leuk. Maar het is wat betreft paardrijden idd wel erg lastig. Daarom zit ik ook met het grote probleem: wil ik nu een nieuw paard of nog niet.. Rijd nu paarden voor anderen, want werd te groot voor mijn pony. Iemand ook van plan om naar groningen of utrecht te gaan?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:20

Lottiejj schreef:
Goedemorgen. Zit ook alweer op school, luisterend naar een nederlands presentatie. Op kamers lijkt me juist erg leuk. Maar het is wat betreft paardrijden idd wel erg lastig. Daarom zit ik ook met het grote probleem: wil ik nu een nieuw paard of nog niet.. Rijd nu paarden voor anderen, want werd te groot voor mijn pony. Iemand ook van plan om naar groningen of utrecht te gaan?

ja ik zit tussen precies dezelfde 2 steden te twijfelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:25

Utrecht misschien wel. Groningen? Neeeee.
Ik zit echt op een vreselijke kakschool met hockeyhockeyhockey en al die lui gaan met z'n allen naar Groningen en daar heb ik dus echt geen zin in. :+

Lottiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:33

Hmm dat is dan idd wel jammer, dat die voor jou niet leuke mensen om zo maar even te zeggen, allemaal naar groningen gaan. Want groningen is wel een erg gezellige stad .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:47

Ach, ik kan dr prima mee overweg hoor. Maar wat ik bij hen zie is dat ze heel erg zo'n groep hebben, ze leren bijna geen nieuwe mensen kennen.. Dat is wel jammer.
Groningen lijkt me verder ook wel gezellig ja! :) Maar ik heb gewoon zin om ergens opnieuw te beginnen..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:22

Leuk als we gaan meeten :j

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:36

Meiden, wat gaan jullie hard :oo
Ik lag gister om half 10 in bed en werd vanmorgen om tien voor 9 pas weer wakker, was blijkbaar ff nodig :Z

Heb net wiskunde hoofdstukken doorgenomen. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet verwachten, goniometrie is niet supermoeilijk, maar ik heb dus praktisch geen oefensommen en dergelijke gemaakt. Gelukkig zouden er ook korte sommetjes in zitten (zet dit om naar graden, of radialen, of schrijf cos als sin enzo) dus daar moet ik dan maar op scoren..

Nu ff gedachtren verzetten, om half 2 begint mijn examen :)

Eind egopost :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:37

Lekker toch, begin je er tenminste uitgerust aan! :)

Succes vanmiddag!

Donna_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:47

Wooow. Jullie zijn hard gegaan :P
Heb wel alles ongeveer gelezen, meeten lijkt me erg gezellig :) Alleen is het probleem dan natuurlijk; waaar.
En over het op kamers gaan.. ik wil sowieso gaan studeren in Utrecht, is lekker dichtbij - halfuurtje met de spitsbus, die praktisch naast mijn huis stopt. Dus nog niet op kamers.. Sowieso is een kamer vinden in Utrecht natuurlijk ook heel lastig, dus we zien het vanzelf wel. Om heel eerlijk te zijn lijkt het me echt vreselijk om een badkamer/toilet/keuken te moeten delen met mensen die je amper kent.
Veel jongens uit ons jaar gaan ook in Groningen studeren, Nueve, zijn ook allemaal van die hockeyjongens (waar overigens niets mis mee is O:) )

Iedereen nog veel succes met de toetsen! Ik heb vandaag studiedag, dus ga nu even eten en dan ook daadwerkelijk aan de studie :O

Donna_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:53

xFioon schreef:
kan allebei wel... maar ja k weet niet...
heb niet echt de vriendinnen daarvoor...
wel een leuk vriendenclubje op school hoor, maar de een gaat bijv. met een vriend/vriendin op vakantie, de volgnede heeft gee geld, de volgende is nog nooit uitgeweest, dus die zie ik nog niet naar een party eiland ofzo gaan...
en weet ook niet of ik het een week lang met ze uithoud of dat ik gillend gek wordt :P
school is dan natuurlijk wel klaar dus misschien is het dan een week zonder gezeur maar gewoonr elaxed :P
de halve 6e klas heeft al gebeokt, maar denk dat het er voor mij niet komt dit jaar :P ;)

Zullen we samen gaan? :') Ik ga ook niet met vriendinnen... 2 gaan met hun vriendje naar verweggiestan en hebben dus geen geld meer over, en 1 gaat al met andere vriendin en verder heb ik niet echt mensen van school waar ik graag mee weg zou willen, ben nogal kieskeurig geloof ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:54

Je hóeft niet een badkamer/toilet te delen he. :) Open keuken lijkt me juist erg gezellig trouwens! Maar wil wel eigen sanitaire voorzieningen, haha.
Maar wel handig dat je mooi met de bus kunt.. Bij mij is het enige wat dichtbij is Enschede, moet ik eventjes voor treinen.. Maar daar spreken weinig studies me aan, alleen technische geneeskunde enzo.

Weet jij al wat je in Utrecht wil studeren dan? :)

Donna_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:26

Nee, dat is waar. Maar daar betaal je natuurlijk wel weer veel meer voor, en een kamertje zo groot als een bezemkast is al hardstikke duur in Utrecht..

Ik weet het nog niet precies, wilde altijd heel graag diergeneeskunde doen, dus daar ga ik denk ik gewoon voor meeloten. Verder vond ik Biomedische Wetenschappen wel erg interessant maar wel erg moeilijk, en misschien Onderwijskunde/Bestuurkunde..
Weet iemand hier toevallig iets over 2 studies tegelijkertijd doen? Kan er op uu.nl niets over vinden namelijk..

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:09

Gaat inderdaad hard hier :oo

Ik ga in Groningen studeren trouwens, is een leuke stad :) woon er redelijk dichtbij dus ga nog niet meteen op kamers. Als het mogelijk is ga ik het liefst met 2 vriendinnen een appartementje huren uiteindelijk :j

Donna_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:18

Dat lijkt mij inderdaad ook leuk, gewoon met vriendinnen :)
Wat heb jij trouwens onwijs mooie foto's in je profi, van jezelf neem ik aan?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:20

inderdaad met 2 vriendinnen een appartementje huur spreekt mij dus ookk meer aan zoals ik al zei. En wat iemand anders hier ook zei over het delen van badkamer keuken en wc enzo..dat lijkt mij dus ook minder. En ook zeker de belachelijke prijzen die je betaald voor een kamer die soms nog kleiner is dan de stal van mijn paard :P