Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaaX schreef:Ja, dat lijkt mij ook het leukst
Nog 3 andere vriendinnen gaan ook in Leiden studeren, dus dat zo helemaal ideaal zijn...
Aan de andere kant leer je met onbekende mensen in een huis wel weer nieuwe mensen kennen
Lottiejj schreef:Goedemorgen. Zit ook alweer op school, luisterend naar een nederlands presentatie. Op kamers lijkt me juist erg leuk. Maar het is wat betreft paardrijden idd wel erg lastig. Daarom zit ik ook met het grote probleem: wil ik nu een nieuw paard of nog niet.. Rijd nu paarden voor anderen, want werd te groot voor mijn pony. Iemand ook van plan om naar groningen of utrecht te gaan?
xFioon schreef:kan allebei wel... maar ja k weet niet...
heb niet echt de vriendinnen daarvoor...
wel een leuk vriendenclubje op school hoor, maar de een gaat bijv. met een vriend/vriendin op vakantie, de volgnede heeft gee geld, de volgende is nog nooit uitgeweest, dus die zie ik nog niet naar een party eiland ofzo gaan...
en weet ook niet of ik het een week lang met ze uithoud of dat ik gillend gek wordt
school is dan natuurlijk wel klaar dus misschien is het dan een week zonder gezeur maar gewoonr elaxed
de halve 6e klas heeft al gebeokt, maar denk dat het er voor mij niet komt dit jaar![]()