Thirza schreef:Ik vroeg het me ook gewoon af hoor over het KDV![]()
We zij nu iig wel in overleg om eerder te sluiten morgen met de leiding gevende (heb ik alleen niks aan maar goed).
Sluiten kunnen wij nu ook niet maken dan zouden eerst alle ouders op de hoogte gesteld moeten worden.
De gedachte dat ik mijn zoontje morgen mee moet nemen in de auto vind ik maar niks, breng hem eerst naar mijn moeder dat is maar een klein stukje.
Er komen niet veel ouders met de auto bij ons, ik zit midden in stad utrecht en de meeste komen op de fiets of lopend zodat ze daarna de trein naar hun werk kunnen nemen.
Ben benieuwd hoeveel kids er komen.
Ik werk op een naschoolse opvang in Driebergen. De meeste ouders moeten toch ook met de auto naar het werk. Morgen de 1e vakantie dag en ik ben erg benieuwd of het druk word. En als het druk word of dat ik het ga redden. Het is voor mij ruim 20 km met de auto. Vandaag met de auto naar de paarden geweest. Glibberen en glijden. Best eng. Wilde mijn auto op het pad rijden thuis en dat lukte niet door de sneeuw, de banden maakte een gierend geluid. Met een beetje hulp van voorbijgangers staat hij nu op een parkeerplaats. Daarstraks wat sneeuw weggeschept zodat ik morgen weweg zou kunnen. Maar ben toch erg benieuwd of dat gaat lukken.....