Waarom is jullie rooster dan ineens veranderd als dat 45 minuten rooster veel beter uitpakt? Klinkt veel prettiger..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise_ schreef:Mm dat 10 voor ed hebben wij ook, vervelend om te onthouden (weet het idd na 6 jaar nog steeds niet direct)
Waarom is jullie rooster dan ineens veranderd als dat 45 minuten rooster veel beter uitpakt? Klinkt veel prettiger..
sHaKiEjLaVeR schreef:Isjtar schreef:Ik heb gelukkig maar 3 tussenuren en in die uren kan ik engels bij een andere klas volgen waardoor ik woensdag en vrijdag om 12.20 ui ben ipv 14.00
Pff, k word helemaal gek van wiskundeIk ben zo slecht in de afleiden en alles eromheen
En dan heb ik het nog maar niet eens over dat stomme primitiveren en particieel integreren!!
Hebben hier nog meerdere mensen zo'n debiele leraar die het K hoofdstuk uit boek 3 ook moeten doen? Ik snap er namelijk geen snars van..
NieneWiep schreef:Wij hadden tot vorig jaar ook een 45 minuten rooster, en ik mis het... Ons hele rooster is er echt door de war van, dat 50 min rooster. We hadden eerst namelijk om de 2 uur pauze, en als je een blokuur had viel dat precies tussen 2 pauzes. En nu zit er steeds een pauze tussen elk blokuur, heel vervelend. En de tijden waren makkelijk te onthouden, het was altijd heel, half, kwart over, kwart voor. En nu is het vijf voor half dit, of tien over dat. Ik weet nog steeds niet uit mn hoofd hoe laat ik op school moet zijn als ik bijv. de eerste 3 uur vrij heb.
Isjtar schreef:Ik heb gelukkig maar 3 tussenuren en in die uren kan ik engels bij een andere klas volgen waardoor ik woensdag en vrijdag om 12.20 ui ben ipv 14.00
Pff, k word helemaal gek van wiskundeIk ben zo slecht in de afleiden en alles eromheen
sHaKiEjLaVeR schreef:En wat moest je doen voor engels SE dan?
Ik heb dat vandaag, eerst 2 uur lang de tijd om een brief te schrijven ( nog onbekend waarover) van 300 woorden. dan 20 min pauze en dan hebben we wordweb SE.
Weet niet of jullie dat kennen? 15 hoofdstukken moeten leren, met gemiddeld 26 zinnen in het engels, moet je dan 1 bepaald woord van kunnen vertalen. Gewoon woordjes leren dus!
Is het bij jullie puur kettingfunctie ed? wij krijgen minimaal 3 verschillende ow. op SE.
Dit keer dus, afgeleide, primitiveren, particieel integreren én een bewijs hoofdstuk ( driehoeken,cirkels enz).. Ben benieuwd maar heb wiskunde eigenlijk al een soort van opgegeven voor dit jaar haha