Best wel ver om van je paard te wonen trouwens, is dat niet lastig? Ik moet kleine 10 minuutjes fietsen, misschien zelfs nog iets minder, en zou liever niet veel verder weg wonen. Of heb je gewoon een loeigoeie stal, dat het de moeite is haar zover weg te zetten?Ik moet eigenlijk ook even stoppen met geld spenderen, heb nu 2 workshops eraan komen, wil zeker nog wat meer hier in de buurt (paar interessante dingen dit jaar), en eigenlijk in september beginnen met een opleiding, hetzij aan de HU hetzij een instructeursopleiding en dat kost natuurlijk ook wat pesetaatjes. Maar het is allemaal zo boeiend hé!
Veel dichterbij huis kan idd niet, het is nog geen kilometer denk ik. Volgende week gaan we beginnen, ik ga eerst nog een weekje op bezoek bij mijn vader. Ze heet trouwens Jade (op zijn Frans, Zjaad)
Ze zijn echt prachtig! En heel bruikbaar denk ik 

.. Bregh haalt er ook heel snel naar uit, die voelt dat ik ze ook niet mag
.
, ik heb dus op meerdere paarden vanuit bos kunnen rijden (eentje een reus van tegen de 1.80, sta je daar met je 1.60 turfje) naar stal, sommigen ook echt nog niet rustig.
. Die vindt vrachtwagens eigenlijk niet boeiend, behalve als ze ze niet op tijd gezien heeft en ze achterlangs komen. Dan wil er nog wel eens een huppeltje komen. Of zo'n rammelende aanhanger, wil ook nog wel eens leuke effecten geven.