Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
yesyesyes! Dus mag nu gewoon over naar t derde jaar en in januari lekker stage lopen!
Ben werkzaam geweest bij de Big Four en nu opzoek naar een andere uitdaging binnen audit of controlling.
Ga zo eens bijlezen wat iedereen doet.
Tenminste de HBO hier wel, de uni mag er begin juli voor. Dus moet ik binnenkort ook maar eens gaan starten 
Erg blij mee, het is goed gegaan dit jaar, alles in één keer gehaald. Nu de afronding nog!
Voor mij dit blok geen tentamens, bij 2 keer afwezig mag je geen tentamen doen. Beetje jammer dat ze geen uitzondering wilde maken omdat het door een ongeluk kwam
en had ook een aantal herkansingen van vorige periode, waren wat minder leuke dingen gebeurd tijdens de tentamens toen... maar heb mn P en daar ben ik zoo blij om!!
is die 2 jaar toch niet voor niets geweest!! achteraf denk ik, had ik t makkelijk in t eerste jaar moeten halen maar ben nou eenmaal niet zo'n perfecte student haha
dus ben errg blij daarmee!

Begin mei kregen we de sleutel van ons huis en liep mijn tijd bij mijn toenmalige baan af, ik was daar als invaller al veel langer dan de planning was.. Heb er een leuke tijd gehad, het was voor mij alleen niet heel uitdagend qua niveau..
En wat ik er ga doen.... Daar moet ik nog een beetje achterkomen. Ik dacht o leuk, tnt, maar man als je daar binnen aan het werk bent, vergeet je dat hun hoofdtaak 'maar' post bezorgen is.. Er gaat zooooveel geld in om en het is zo'n enorme organisatie! Ik zit dus op de afdeling reporting en consolidation. Naam zegt het al, afd houdt zich bezig met de cijfers vanaf het punt dat ze zijn ingeboekt.. Het rapporteren en consolideren dus.. Ik ga er ondersteunen in projecten en ondersteunen waar nodig, dus ik denk al met al afwisselend en ontzettend uitdagend! Plus dat ik er nu binnen ben en als er intern een écht passende functie voorbij komt, heeft dat toch voordelen
maja ben iig over naar t derde jaar!
kerndisciplines 1 & 2, hadden meet studenten last van dus hopelijk wordt t snel geregeld!