Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik wil niet weer net zoals vorig jaar om de 10 m onderuit gaan.
Romytjuuh schreef:Ik werk achter de balie bij TNT en de mensen zien ons toch wel als aanspreekpunt voor hun klachten over postbezorgers.
Ik zit dus dagelijks met zeurende en boze mensen terwijl dit losstaat van het bezorgerssyteem.![]()
Ik heb ook respect voor de postbezorgers! Onze postbode komt elke middag zoals altijd weer fluitend de straat in gefietst.
(nouja, dat was dan toevallig mijn moeder
maar heb vaker van die vragen en daar kan ik ze gewoon echt niet mee helpen
)
Best hilarisch eigenlijk, soort van barre tocht haha... Gewoon op de fiets gegaan, zolang de sneeuw nog vers was ging het nog redelijk, pas halverwege begon het door opvriezen van (auto)sporen erg te glibberen en ben ik af en toe gaan lopen. Ja je doet er wel iets (??) langer over maar daar staat dan ook een riant salaris tegenover (not). Maar toch, ik vind het gewoon leuk werk!
Dowski schreef:Romytjuuh schreef:Ik werk achter de balie bij TNT en de mensen zien ons toch wel als aanspreekpunt voor hun klachten over postbezorgers.
Ik zit dus dagelijks met zeurende en boze mensen terwijl dit losstaat van het bezorgerssyteem.![]()
Ik heb ook respect voor de postbezorgers! Onze postbode komt elke middag zoals altijd weer fluitend de straat in gefietst.
nee, mensen snappen ook niet dat ik geen flauw benul heb van hoelang een pakketje erover doet om naar engeland verstuurd te worden(nouja, dat was dan toevallig mijn moeder
maar heb vaker van die vragen en daar kan ik ze gewoon echt niet mee helpen
)