WoW super goed bezig! Ik heb net een planning gemaakt en dat wordt zooo erg stressen maar wat doe ik nu? Op de bank zitten met de iPad. anders was ik naar bed gegaan maar moet nu oppassen haha.
Ik heb op dit moment geen stress meer. Ik heb de hoop opgegeven. Morgen Nederlands en Natuurkunde. Nederlands is begrijpend lezenachtig iets dus geen idee wat het wordt en natuurkunde wordt sowieso niks. Vrijdag scheikunde en Aardrijkskunde. Ik heb net voor Sk 4 van de 8 paragraven geleerd. De rest moet morgen.... en aardrijkskundeboek is nog niet open geweest
dus wat leren we daarvan: beter plannen anders gaat het mis
Succes Femke! Ik ben pas net thuis en moet nog keiveel doen, nog even doorbijten!
Suzie99
Geplaatst: 18-06-15 18:26
Ik heb zelf een planner gemaakt, wat voor mij heel goed werkt!
Als je naar de foto's kijkt zie je links van het blad staat welk vak het is, bovenaan staat welke dag het is. De T en M staan voor Toets en Mondeling.
Elke dag plan ik een deel van het vak in, bijvoorbeeld 1/5 van de woordjes van Duits leren daarbij leer ik dan ook Grammatica deel 1. Van economie één paragraaf per dag enzovoorts.
Maak het wel haalbaar per dag, en begin op tijd met leren (kuch ben ik heel goed in kuch)
Voor de geïnteresseerden, ik wil hem best doormailen, veel mensen uit mijn klas gebruiken hem ook haha Het bestand kun je aanpassen naar welke vakken je hebt. Deze periode heb ik namelijk geen GS en AK proefwerk, maar een project
Als ik iets af heb kras ik het door, dat vind ik leuk
Handig Susan! Bij ons op school kun je ook zo'n planner krijgen, maar ik heb het gewoon op een lijntjespapier geschreven
Suzie99
Geplaatst: 18-06-15 18:37
Kan ook Kim
MyHu
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-15 18:38
Hebben jullie Stepping Stones voor Engels Suus? Echt respect voor je planner!
Succes de rest, en Gerbrich wat leuk!
MyHu
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-15 18:39
Ik had soms wel planners voor 1 dag, maar dan kwam ik meestal op de helft ofzo hahaha Ik bne niet zo'n held. Morgen laatste twee dingen, SK toets van het hele jaar, en duits een tekst
Wij hadden voor de pww laatste proefwerk, alleen woorden en stones hs 5, (en die hadden we ooit al een keer moeten leren) en grammatica 2 + 3 van hs 5, 1+ 2 van hs 6 en 7
Is er iemand die ik even een pb'tje kan sturen? Ik ben opzoek naar een bijrijdpaardje en heb er nu een op het oog, maar ik twijfel een beetje over wat ik in de mail zou moeten zetten