Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yucca schreef:Ik zet altijd de cv aan als ik thuiswerk, ander krijg ik van die stijve, koude handjes.
Kan er even iemand voor mij koken? Moet een beplantingsplan afmaken en 8 uur op een commissie vergadering zijn
Of ik oefen andere dingen, zoals concentratie/voedsel weigeren (inmiddels kan ik plakken salami/kaas/leverworst/etc op haar kop en poten leggen, zonder dat ze daar wat mee doet). Wellicht zou je zoiets met de hond kunnen doen (kwartiertje ofzo) voor je vertrekt?
dus je hopt nu echt van het ene blad naar de andere. Dus ook veel storende "klik hier en dan hier" teksten weg kunnen halen. (hopelijk heb ik ze allemaal gehad
)
) dus dat ziet er wat persoonlijker uit.
en probeer ik met mond-op-mond reclame het woord te verspreiden dat ik klanten zoek
gisteren had er eentje op het aanrecht (waar ze NIET op mogen, maar dan doen ze het natuurlijk als wij er niet zijn) gekotst..
Echt hele mooie spullen.

Citaat:Peter van Drempt
Er is vandaag een vertraging ontstaan in de verwerking van een deel van de betalingen bij Equens. Equens verwerkt betalingen tussen de banken. Hierdoor worden sommige betalingen of incasso’s later verwerkt dan u gewend bent. Equens haalt zo snel mogelijk de achterstand in waarna banken de transacties zullen bij werken. Onze excuses voor het ongemak.