Flying_Angel schreef:Ingewikkeld wel bij iedereen in meer of mindere mate. Lastig ook die verschillende pauzes. Goed om jezelf denken en gewoon even je eten nemen.
Hier vandaag met de teamleider overlegd, deze week is de laatste week van het blok, leerlingen moeten werk inleveren en afronden. Dit gaat voor mij nu digitaal. Daarna kijken hoe we verder gaan. Thuis lesgeven met een klassenassistent in de klas? Vervangende werkzaamheden die ik thuis kan doen? De ziektewet in?
Ik heb aangegeven dat ik echt niet meer wil, ik trek het fysiek en mentaal niet meer om me elke keer weer in de 'war zone' te begeven.
Ah wat vervelend. Hopelijk is er snel een oplossing voor je! 
PSvanLot schreef:Goof, zijn bij jou de leerlingen zo braaf en rustig dat je ze alleen achterlaat in een lokaal?
Als ik dat doe kan ik de schoonmaak laten komen om alle zooi van de grond en tafels te laten schrapen...
Ook heb ik allerlei materialen liggen waar de leerlingen niet aan mogen komen. Alles opruimen gaat helaas niet.
Hier zijn de kinderen of in de aula, of buiten.
Oh ja dat kan bij ons ook niet. Wil ik ook niet hebben met al mijn microscopen in het lokaal en dure modellen.
Leerlingen hebben pauze in de kantine en buiten. Dat werkt prima. Wij hebben zelfs nog pauzewacht. Hebben jullie dat ook? Dan moet je in een pauze toezicht houden in de kantine. Zooooo'n dom taakje.