Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zilfstar schreef:Sorry... Is iets mis gegaan. verkeerd knoppie op de iPad. Gaat dus om http://www.elkerboutadministratie.nl
Ja probleem met de webbuilder: kan het lettertype van het menu niet kiezen en lettertype vd tekst is zelfde als op mijn briefpapier. Krijg er geen goede match mee. Heb dus gekozen voor een ander lettertype voor alle tekst, want ik kom er ook niet goed achter welk lettertype ze voor het menu gebruikt hebben.
Verschil in lettergrootte is expres (hoofdtekst en uitleg zeg maar) maar ik neem je punt erover mee in het proces.
Zilfstar schreef:Edit: foto's vind ik persoonlijk niks toevoegen aan mijn website. Waar zou ik een foto van moeten plaatsen dan? Kun je opties geven, want foto's en een boekhoudkantoor: die combi zie ik niet.
FlyAway schreef:Zilfstar schreef:Edit: foto's vind ik persoonlijk niks toevoegen aan mijn website. Waar zou ik een foto van moeten plaatsen dan? Kun je opties geven, want foto's en een boekhoudkantoor: die combi zie ik niet.
Het is ook niet zozeer het belangrijkste of jíj de combi ziet, maar het gaat er om of de potentiële klant die combi ziet. En in essentie is iedere ondernemer die hier in dit topic reageert en jou nu de feedback geeft op jouw website een potentiële klant. En die potentiële klant ziet dus klaarblijkelijk de combi wel. Je moet aan de foto`s meid![]()
Foto`s geven nou eenmaal wat meer sjeu aan een website, het gaat wat meer spreken, je wilt toch niet dat stoffige boekhoudimago handhaven?Natuurlijk kan het voor een website van een boekhouder best wat lastiger zijn om daar passende foto`s bij te vinden dan voor een webshop met paardenartikelen. Zet op een rijtje wat voor jouw onderneming de kernwaarden zijn. Waarop wil je je onderscheiden? Bij die kernwaarden maak/zoek je foto`s. Denk bijvoorbeeld aan klantgericht, transparantie, meedenken, ontzorgen, etc. Als je dat soort woorden intikt in google, dan krijg je genoeg afbeeldingen die je zouden kunnen inspireren. Tik voor de grap eens op google "boekhouding" in. Daar staan allerlei foto`s tussen die volgens mij prima passen bij een website van een boekhouder.
Citaat:U overweegt om voor uzelf te beginnen en heeft u een bedrijfsplan of ondernemersdroom, maar u weet niet goed waar u moet beginnen?
Of u heeft al goed omlijnde plannen, maar ligt uw talent in uw vakgebied en niet op het vlak van administratie?
Dankzij onze jarenlange ervaring met het helpen van startende ondernemers weten wij waar u tegen aan loopt en helpen wij u verder.
Yucca schreef:Getver moet er niet aan denken Mellis, in de kou zitten werken! Werk je eigenlijk alleen op kantoor, of heb je mensen om je heen? Klinkt als een spannend product, we wachten rustig af!