Tancreda4 schreef:Maar jij werkt nu nog dan zeker? Dan zou ik het ook niet snel doen. Of het moet 100% zeker zijn dat je er niet mag blijven binnenkort. Dan maakt het voor je baas ook niet uit dat je nu al verder zoekt.
Wat dat betreft was mijn vorige werkgever heel meedenkend. Het was al vanaf het begin duidelijk dat het juli 2015 klaar zou zijn. En zeker mijn bazinnen waren heel meedenkend met alvast rond kijkend naar een baan. Ondanks dat je dat dan wel moet incalculeren om de werkzaamheden af te krijgen. Wij hebben in november 2014 ook een gratis Job Bootcamp dag aangeboden gekregen. Gratis, geregeld, en op een gewone werkdag. Dat vond ik heel netjes
Klopt, ik werk nog steeds. Mijn contract loopt in januari af, maar ik vermoed dat ik gewoon een contract voor onbepaalde tijd krijg dan. Omdat ik zo veel ervaring op heb gedaan in de niche markt waarin wij ons begeven en ze eigenlijk niet zonder mij kunnen. We hebben namelijk naast de hoofdzaak in het bedrijf ook nog een internationale webshop die ik vrijwel helemaal alleen run. Daar zet je niet van vandaag op morgen een ander op. Of ze moeten de webshop verkopen. Kopers zijn er namelijk wel voor.
Wat super van je vorige werkgever zeg!! Dat is echt heel erg fijn, dat hoor je ook wel anders. Wat hield die Bootcamp dag in? En is er ook zoiets dit jaar? Ik hoop eigenlijk in november ergens anders te zijn. Maar mocht dat niet het geval zijn...