Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maren schreef:Ik rijd na 30 lessen af donderdagHeb er alle vertrouwen in, dus moet goedkomen.
Nu schrok ik wel van de kosten die ik er nog bij krijg met rijbewijs afhalen.. Pfoe zeg, rijlessen zijn al duur genoeg.
Eigen verklaring komt er nog bij á 32,80.
Begeleiderspas voor aankomende half jaar (ben 17) á 35,-
En dan nog eens rijbewijs afhalen á 38,50.
Ze weten je wel geld af te troggelen..
Iejoorr schreef:Bij mijn 1e keer examen had ik alleen een omkeer- en stopopdracht
Bij mijn laatste examen moest ik wel fileparkeren, maar toen waren er 3 plekjes achter elkaar vrij, dus kon er zo vooruit inrijden
xWouter schreef:Dat kijken doe ik gelukkig wel 9/10 goed!
xWouter schreef:Iejoorr schreef:Bij mijn 1e keer examen had ik alleen een omkeer- en stopopdracht
Bij mijn laatste examen moest ik wel fileparkeren, maar toen waren er 3 plekjes achter elkaar vrij, dus kon er zo vooruit inrijden
Mag dat ja? Voorruit bij fileparkeren? Tenminste, ik moest dit wel altijd vanuit een andere auto doen zegmaar.
DaraBariton schreef:A.s maandag heb ik TTT.... straks nog rijles.. ik heb echt al zoveel lessen gehad en nu is eindelijk het examen gepland. Ik maak met lessen steeds van die stomme foutjes. En niet eens altijd dezelfde. De ene les is het dit en de andere les dat. Pffff. Wil het zo graag eens halen na 1 jaar rijles en een hoop geld