Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, spanning rondom alles nekte me.
, plus bonus stress door bewindvoerder pff
, maar zijn toffe kerels en dreunt er wel in. Had van elke categorie 1 fout
, weet niet eens meer wat .
Yvankaxx schreef:[naam] schreef:Cursus is dreeg, maar zijn toffe kerels en dreunt er wel in. Had van elke categorie 1 fout
, weet niet eens meer wat .
Was er bijna
Dat zeker, en ze hielden je ook goed bij de les
, dreunt nog door in mijn hoofd. Twijfel of ik nog eens een drege cursus doe of gewoon her examen volgende week , ik denk afwachten hoe snel het uit mijn hoofd drupt . Zoals nu staat kan ik hup weer examen doen , gevaarherkenning is vrij simpel zd. Bij kinderen en dieren en mensen remmen , gas loslaten bij sneeuw en op de snelweg remmen tussen 130 km auto's geen goed idee XD . 
Ik heb net mijn rijschool gemachtigd voor het aanvragen maar moet ik ook al meteen een eigen verklaring invullen? Loolotte schreef:Mijn instructeur heeft het wel verteld maar ik ben het weer vergeten, oepsIk heb net mijn rijschool gemachtigd voor het aanvragen maar moet ik ook al meteen een eigen verklaring invullen?
Amaryllis schreef:Loolotte schreef:Mijn instructeur heeft het wel verteld maar ik ben het weer vergeten, oepsIk heb net mijn rijschool gemachtigd voor het aanvragen maar moet ik ook al meteen een eigen verklaring invullen?
Ja, want anders kan je examen niet gereserveerd worden. Je moet een Verklaring van geschiktheid hebben om een examen te kunnen reserveren.
Free2 schreef:Amaryllis schreef:Loolotte schreef:Mijn instructeur heeft het wel verteld maar ik ben het weer vergeten, oepsIk heb net mijn rijschool gemachtigd voor het aanvragen maar moet ik ook al meteen een eigen verklaring invullen?
Ja, want anders kan je examen niet gereserveerd worden. Je moet een Verklaring van geschiktheid hebben om een examen te kunnen reserveren.
Oh dat is apart, bij mij zijn de ttt en examen al gereserveerd maar ik heb nog geen eigen verklaring ingevuld?

. 30 km ivm 1 rijstrook gesloten en hij jakkert met 70 km over de brug heen , had het hart ergens zitten
. Km weet ik nu ook , en steeds reed hij te hard
. Normaal merkte ik het niet maar nu steeds schakelen van groot naar dimlicht
, cursus was effectief haha 

de examinator zij bij de kennismaking dat we een stukje op tomtom gingen rijden, maar dat was ie volgensmij vergeten
ik heb dus helemaal geen zelfstandige route gereden, hij zij steeds ga hier maar links/rechts of de eerste straat die je tegen komt inrijden oid..