Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:[naam] schreef:Cursus is dreeg, maar zijn toffe kerels en dreunt er wel in. Had van elke categorie 1 fout
, weet niet eens meer wat .
Was er bijna
Dat zeker, en ze hielden je ook goed bij de les
Loolotte schreef:Mijn instructeur heeft het wel verteld maar ik ben het weer vergeten, oepsIk heb net mijn rijschool gemachtigd voor het aanvragen maar moet ik ook al meteen een eigen verklaring invullen?
Amaryllis schreef:Loolotte schreef:Mijn instructeur heeft het wel verteld maar ik ben het weer vergeten, oepsIk heb net mijn rijschool gemachtigd voor het aanvragen maar moet ik ook al meteen een eigen verklaring invullen?
Ja, want anders kan je examen niet gereserveerd worden. Je moet een Verklaring van geschiktheid hebben om een examen te kunnen reserveren.
Free2 schreef:Amaryllis schreef:Loolotte schreef:Mijn instructeur heeft het wel verteld maar ik ben het weer vergeten, oepsIk heb net mijn rijschool gemachtigd voor het aanvragen maar moet ik ook al meteen een eigen verklaring invullen?
Ja, want anders kan je examen niet gereserveerd worden. Je moet een Verklaring van geschiktheid hebben om een examen te kunnen reserveren.
Oh dat is apart, bij mij zijn de ttt en examen al gereserveerd maar ik heb nog geen eigen verklaring ingevuld?