Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Dat is inderdaad een stuk zeg! Je bent zelf verhuisd maar hetzelfde werk blijven doen ?
Ir1ne schreef:In t Noorden is het echt verschrikkelijk... en toch merk ik, dat als je niet eens helemaal aan de voorwaarden voldoet, maar een originele en enthousiaste brief hebt, met een frisse wind, dat men je wel uit durft te nodigen. Die brief is ZO ontzettend belangrijk.
Heb bij de paar gesprekken die ik heb gevoerd steeds gevraagd; waarom hebben jullie mij gekozen voor een gesprek... Elke keer kwam de brief wel aan bod; originele beginzin, foutloos NL, nette brief, goede opmaak.
Persoonlijkheid is wel heel belangrijk denk ik. Volgens mij heeft Kriel dat ook al een aantal keer aangehaald
Kriel schreef:Nee hoor, in de baan zeker niet.
Ik ben ten eerste geen starter en ten tweede past het salaris me niet ( ik mag hier niet meer hardop zeggen dat ik mijn bed er niet voor uit kom)
Maar om misverstanden te voorkomen ben ik wel benieuwd of dat salaris voor fulltime of 32 uur bedoeld is.
Kriel schreef:Dat zijn dan wel de uitzonderingen denk ik Irene......persoonlijk kijken wij amper naar een brief maar wel naar interessante CV's
Ik heb zelf volgens mij maar twee keer in mijn leven een sollicitatiebrief geschreven, mij is altijd gevraagd mijn CV aan te leveren.
En in de gesprekken zelf is persoonlijkheid uiteraard belangrijk! Energie, uitstraling, enthousiasme en humor.
Winged schreef:Owhhhhhh
Ben wel alweer 1,5 jaar aan het werk. Gaat snel...
michele schreef:Fiebie schreef:Gemiddeld 4 uur per dag. (2,5 uur heen en 1,5 uur terug)
Voorheen vanuit Zeist.... dat was 40 minuten heen en terug.
Respect, dat je dat doet voor een niet leuke job.
gribaldi schreef:Dat is inderdaad een stuk zeg! Je bent zelf verhuisd maar hetzelfde werk blijven doen ?