Kinke schreef:In een week 4/5 leuke vacatures??? Daar doe ik het voor. Ik zie er hooguit 1 per kwartaal.
Nou ja dan is het nog niet eens altijd mijn "vakgebied" maar heb ik zoiets van oh dat is best leuk, misschien eens proberen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik vroeg of ik nog iets voor moest bereiden ( ze hadden het over een case nl ) of mee moest nemen. En toen zei ze : nee alleen jezelf en je enthousiasme, want dat vonden we zo leuk!
haha. Is een heel leuk mens de HR-manager. Heeft me zelf voorgesteld bij de directie voor die functie
Hoorde al eea over het bedrijf, zou een houtje-touwtje bedrijf zijn ( prutsers, onprofessioneel ) maar het gros van de mensen is er positief over. De functie en de mensen lijken mij hartstikke leuk, dus ik trek me dr lekker niks van aan
thnx allen !
Fiebie schreef:Zou mooi zijn ir1ne! Succes!
gribaldi, hoe oud ben je dan? Wat is je opleiding/ervaring?
zonnebloem18 schreef:Ik volgens mij de perfecte vacature voor Fiebie heb aan de verkeerde kant van het land.
Medewerker Projectbureau 40 uur Assen
Spijt heb ik er zeker niet van, maar ik baal enorm van de reistijd. Fiebie schreef:Gribaldi, ik ben ook vertrokken voor de liefdeSpijt heb ik er zeker niet van, maar ik baal enorm van de reistijd.
Waar zoek je werk? Want ik zie toch best wel wat transport en logistiek vacatures voorbij komen.
Behoorlijk wat in de planning/administratie. Salarissen, afhankelijk van regio tussen de 1900-2300