Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:16

Maar..... het is onmogelijk dat het gebruikt was. Ik heb hem zelf gezien en ingepakt. Het was een splinternieuw bit.,Tevens weten wij natuurlijk niet welke ketting de klant wilt gebruiken. Anders hadden we hem wel even omgewisseld.

Ondanks een aantal zeer aanvallende mails, heb ik voorgesteld dat klant het bit terug kan sturen zodat wij de ketting om kunnen wisselen. Maar dat wil klant niet. Het is ook niet duidelijk wat klant wel wilt.
Het bit terug nemen is geen optie. Klant heeft het bit al 3 dagen gebruikt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:20

Klant wil gewoon geld terug en bit houden zo te horen... je hebt ze erbij zitten.... :P

Als het een artikel van mij was zou ik zeggen neem maar terug, krijg je het geld weer van mij terug en ik gooi het wel op de opruimings-pagina... voor iemand die het wel kan waarderen :)

Hilda79

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:23

Niet doen. Gewoon terug nemen dan kan zij in een stenen winkel de juiste aanschaffen.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:35

Hmmmm, tweedehands verkopen zou ook idd kunnen.
Ik mail morgen de klant weer even.

Thx :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:27

Ik stuur ook alles helemaal zelf ingepakt naar de klant toe. Moet ook wel met eigen producten. Vervelende situatie horsetopshop.

Maar zoals ik het begrijp kan je hem dus wel afhalen en er op doen? Vind best dom van die klant maarja -.-.

Het gaat lopen (mijn webwinkel) jaaaa weer een bestelling via google gevonden! Met dank aan alle super hulp van jullie hihi

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:34

Jep. Je kan hem gewoon vervangen. Even de bevestiging iets openbuigen, nieuwe ketting eraan en dan weer dicht buigen. Doe het zelf altijd met een tangetje. Binnen 30 seconden heb je er een nieuwe op zitten.

Ikzelf denk dus dat ze het bit van het weekend heeft gebruik, paard en niet goed op reageerde en daarom zo moeilijk doet in de hoop dat we hem terug nemen.

Zulke dingen blijven moeilijk. En ik denk eigenlijk altijd in het voordeel van de klant. Maar soms.... Pffff.
Straks moet je nog van elk product uitgebreide foto's gaan maken als bewijsmateriaal voordat je het kan versturen.

LisaFaded schreef:
Het gaat lopen (mijn webwinkel) jaaaa weer een bestelling via google gevonden! Met dank aan alle super hulp van jullie hihi

*\o/* *\o/* *\o/* Super!!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 00:41

HorseTopShop schreef:
Ondanks een aantal zeer aanvallende mails,....

Kijk hier houdt het voor mij op.

Tenzij ze bij de fabriek een paard in de gang hebben staan is het ding splinternieuw en kan dus niet gerolen worden omdat het een 2de handsje zou zijn.
Krijg je de ketting niet verwisseld, allee, dan fixen we dat even, maar laat je het een ander doen, dan betaal je dat toch echt zelf.

Ik zou hier toch echt een eindje aan breien want als er niet eerlijk kan worden verteld waarom... dan is de vraag, wat zou je anders terug krijgen?

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:01

Gefeliciteerd Lisa! Gaaf dat het een beetje gaat lopen.

Casus kunnen oplossen HTS?

Zijn er hier al mensen die Google + gebruiken? Vanmorgen las ik dit artikel: http://www.frankwatching.com/archive/20 ... invloeden/
wat me natuurlijk helemaal niets verbaasd dat Google hun eigen sociale netwerk als belangrijk gaan beschouwen. Het bereik is nog niet zo heel groot in NL, ik heb ooit weleens een pagina geprobeerd, maar vond het nog niet zo vanzelf spreken. Mensen hier al ervaring?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:40

Ik heb al een tijd een Google+ pagina/account, maar ik doe er niets mee. Vooral ook omdat bijna niemand er iets mee doet, dus het levert mij op dit moment bijna niets op.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:51

Ik heb ook een Google+ maar ik moet zeggen dat sinds ik hem heb aangemaakt (vorig jaar november) er niets meer mee gedaan heb. :o

Mijn bedrijf heb ik momenteel alleen op twitter zitten.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:38

Ik heb ook google+ en via Hootsuite post ik daar nu updates samen met de facebook updates

Zo kost het me geen extra tijd om daar naar te kijken want op het moment ben ik m'n enige volger op google volgens mij :+

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 11:27

Ik weet niet eens wat google+ is :o
Wat is de bedoeling ervan, wat kun je er mee?

Ik stoor me momenteel weer aan de post. Hele tijd no problems, maar nu ineens weer klanten die zeggen, waar blijft mijn pakje. Het meest vervelende vind ik nog dat je er als ondernemer mooi voor mag opdraaien. Niet het opnieuw sturen, maar de kosten.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 13:54

Geen idee idd wat het is. Gaat op mn to do om uit te zoeken.

De post... praat me dr niet van.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:49

Google+ is ook een social medium, en was bedoeld als concurrentie voor Facebook. Google+ wordt niet zo heel veel gebruikt tot nu toe. En de meeste gebruikers zijn medewerkers van Google zelf :D

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:12

Google+ gebruik ik ook niet, en met twitter ben ik ook niet echt handig.. Fb is echt mijn belangrijkste social media :)

Ik heb trouwens de 'oplossing' van mijn eerdere case. Bpost draagt pakketjes vanaf de grens over aan PostNL en zij leveren dan blijkbaar standaard wel met handtekening (weet ik nu ook weer, had me dus nooit iemand verteld en gezien er nooit eerder iets kwijt was geraakt, had ik er nooit bij stilgestaan). Er was wel degelijk een handtekening voor ontvangst.. Heb die doorgestuurd gekregen en doorgestuurd naar de klant, tot hiertoe geen reactie :)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:39

Oh echt wat goed.
Vrees er alleen voor dat het antwoord nu zal zijn "dat is mijn handtekening niet".

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:53

Mallootje schreef:
Google+ gebruik ik ook niet, en met twitter ben ik ook niet echt handig.. Fb is echt mijn belangrijkste social media :)

Ik heb trouwens de 'oplossing' van mijn eerdere case. Bpost draagt pakketjes vanaf de grens over aan PostNL en zij leveren dan blijkbaar standaard wel met handtekening (weet ik nu ook weer, had me dus nooit iemand verteld en gezien er nooit eerder iets kwijt was geraakt, had ik er nooit bij stilgestaan). Er was wel degelijk een handtekening voor ontvangst.. Heb die doorgestuurd gekregen en doorgestuurd naar de klant, tot hiertoe geen reactie :)

Wat fijn zeg! Zo zie je maar.... :oo

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:57

Is hier iemand die frontriemen maakt? Ik dacht het niet, maar vraag het toch even na..

Ik wil voor de feestdagen namelijk graag een serie frontriemen bestellen om in de winkel te leggen, een soort 'exclusieve' lijn ..

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:40

hmmm er is wel eens iemand geweest die frontriemen met steentjes maakte, maar weet niet of dat maar eens een eenmalige 'bijverdienste' was natuurlijk... geen idee meer van de naam van de bokker ook niet; sinds die boktmarkt er is, staat dat allemaal ergens anders...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 22:03

Ik weet dat Ingrid daar wel mee bezig was, maar ik weet even haar Boktnaam niet meer... Dit is in elk geval haar site: http://www.ingridjanssen.nl/

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 23:42

Remy idd.

Haha Mallootje, dus het is toch ergens af geleverd.
Ik vind het gek dat als iemand via track en trace kan kijken waar het pakketje is en wanneer het aan moet komen, dat je pas na een week aan de bel trekt dat het niet aangekomen is.
Kun jij zelf nog na kijken wanneer het pakketje moet zijn afgeleverd?

HTS hoe loopt het bij jou?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 10:42

Ja, dat kan ik volgen :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:52

Laatst had ik het toch over dat ik een zakelijke rekening af moest gaan sluiten om gebruik te kunnen blijven maken van betalen met iDeal via Sisow? Ik heb laatst antwoord gekregen op mijn "waarom" vraag en het komt doordat de eigenaar van iDeal dit als eis heeft gesteld aan Sisow. Dus naar welke aanbieder van iDeal ik ook over zou stappen, de zakelijke rekening blijft een eis. Straks dus maar aan een zoektocht met kijken en vergelijken gaan beginnen, want wellicht is het dan opeens wel goedkoper als ik iDeal in het zakelijke pakket van de bank opneem.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:55

Dat kan inderdaad, Joyce. Bij mij was het niet goedkoper en daarom heb ik voor Sisow gekozen. :-) Maar heb het wel vergeleken idd!

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:59

holly schreef:
HTS hoe loopt het bij jou?

Ik heb geen reactie meer gekregen op mijn laatste mail. Dus voor mij is het klaar zo.