Heb ik idd ook altijd in de nacht. Normaal word mn hoofd nu al zwaar maar heb vanavond ook nog geslapen tot 21.30 terwijl ik 21.45 in de auto moest zitten
Ah Smallheal, vandaar, mooie datum, maar oeps wel echt iets te vroeg idd .
Dat is idd wel redelijk normaal in de nacht. Iedereen lijkt tijdens de nacht wat verstrooider
Kimalian
Geplaatst: 17-04-18 07:41
Ik heb volgende week mijn eerste nachten. Zie er wel wat tegenop omdat ik zo moeilijk kan voor slapen. Maar aan de andere kant heel snel moe ben steeds.
Ik werk in een verpleeghuis op een somatische afdeling.
Slapen is echt een beetje drama gewerst. Nu ben ik al van huis een slechte korte slaper... ik was rond 13en wakker en ben tussendoor ook een aantal keer wakker geweest..
Ik heb er nu 2/3 opzitten.. was gisteren rond 11en wakker rn om 13 uur klaar met slapen... vandaag weer. Al voel ik me vandaag wel uitgeruster. Blijkbaar is dit mn ritme ofzo...
Pak je dan 'savonds nog een uurtje slaap? Iedereens ritme is anders, dat is echt puzzelen. Zo heb ik 1 collega die gaat na haar nachtdienst rond 11.00 naar bed en komt er rond 19/20 weer uit
Ik lig momenteel ook in bed maar kom gewoon niet in slaap en over 10 min gaat mn wekker weer. Slapen heeft ook geen nut meer nu. Zucht. Vanavond 1 van de 3.