Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mallootje schreef:Ik vind je toon nogal 'gemeen', HTSEr is ook geen bewijs dat de klant het niét ontvangen heeft..
Bovendien is dat 'beetje meer' per pakket (nogmaals, het gaat over meerdere euro's per pakket) wel degelijk duurder, aangezien dit het eerste pakket is waarmee dit gebeurt, terwijl er al honderden goed gegaan zijn.
Maar goed, ik ga dit verder met de klant en de bezorgdienst oplossen en we komen vast wel tot een resultaat dat voor iedereen goed is.
holly schreef:Het is al opgelost. Zat er al zolang op te tobben dan ik maar gewoon de knoop heb door gehakt, ine mine mutte, die wordt het en hopla verzenden. Dus nu wachten op het resultaat.
Bedankt voor het mee denken!
Doen jullie ook nog wat met kerstkaarten?
Mallootje schreef:Ik verstuur met BPost. Die zitten hier vlak naast dus kan ik meerdere keren per dag pakketten laten versturen.
Andere aanbieders zijn overigens niet of amper goedkoper, zeker als je naar het buitenland moet versturen (heb ik wel vaak) is het echt duur hier..
30 cent meer is natuurlijk peanuts, maar helaas pindakaas worden we in Belgie minder verwend