Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Gefeliciteerd Kaatje!
Ik ben net thuis van een heerlijke vakantie. genoeg afwijzingen binnen gehad in mijn vakantie helaas. Ook nog een bedrijf wat me uitnodigde voor een online gesprek diezelfde middag. Maar dat las ik pas 's avonds toen we weer terug waren in de kamer met Wifi. Erg jammer. Nu weer flink aan de bak met solliciteren. Had ook een berichtje van het UWV dat er 6 maanden om zijn dus dat ik niet meer moet accepteren dan eerst. Waren ze daar bij jullie streng op met controleren?
xNathaliee schreef:Vandaag dus een gesprek is weer de eerste sinds jaren wie heeft er tips?
joyce83 schreef:Amandavd wat zoek je voor iets? en welke regio? Aangezien ik ook in Limburg zoek kan ik in mijn speurtocht misschien ook gelijk voor jou mee kijken?
carika schreef:Ik zit te wachten op een sollicitatie gesprek. Om 11 uur heb ik de afspraak en zit nu nog bij het station te wachten omdat de ingang hier meteen om de hoek is.
Wachten is zo zenuwslopend maar ik wilde liever op tijd zijn dan het risico lopen om te laat te zijn.
Duimen jullie voor mij?!
Ik zal achteraf meer vertellen over de functie etc