Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Sheran schreef:Dat is vervelend zeg. Ik ben blij dat wij dat niet hoeven te doenLijkt me een hoop gerommel geven en een lastig begin van de les.
Wat doen jullie dan met leerlingen die thuis zijn? (Ik weet dat wij natuurlijk al weer 3,5 week bezig zijn en misschien al verder hierin zijn)
PSvanLot schreef:Kun je er niet 100 in de zaal en 6 in een andere zaal/lokaal?
Sheran schreef:SdaphneS schreef:Fijn dat je een beter ventilerende lokaal hebt gekregen.
Over het verhuizen: Waarom zouden die niet kunnen helpen dan?
Allemaal risicogroepen. Met verhuizen moet je toch samen tillen enzo, en je raakt steeds dezelfde dingen aan.
lenaa_tje schreef:Ik had vandaag leerlingen via teams in groepjes aan het werk. Ieder groepje had ook een online leerling.![]()
Het heeft ook wel wat speciaals.
Magrathea schreef:Ik heb college gestreamd van de week, wel echt minder leuk dan in persoon helaas maar je kunt zo weinigde zalen zijn normaal ingericht op max 150-250 studenten, nu zijn dat er 30-50.
We zijn ookin gevecht over een tentamenzaal. We willen een tentamen fysiek afnemen, maar bijeenkomsten van meer dan 100 personen staat de TU niet toe... En wij hebben er... 106en onze zinnen hebben we nu gezet op een zaal waar normaal ruim 500 studenten in passen.. Maar dat kan dus niet
Het stomme is ook dat er altijd wel een paar niet komen opdagen (zodat we misschien onder de 100 uitkomen) maar daar mag je niet op inbegroten.
Wat besmettingen in de klassen betreft: we hebben het idee dat mensen erg netjes in isolatie gaan. Op de eerste dag zijn ze heel ernstig toegesproken, dat als er een uitbraak is zelfs de spaarzame uurtjes die er nu zijn niet door kunnen gaan. Die kwam wel binnen denk ik. Erg fijn, studenten ervaren de tijd op campus als heel waardevol.
Sheran schreef:Wij hebben er inmiddels echt meerdere (ook in mijn klassen) en ik vind het totaal niet meer chill zo. Ook veel zieken per klas (geen idee of die corona hebben hoor, maar die zitten dus gewoon thuis)