Heel fijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Szan schreef:Heel fijn![]()
Wij waren aangeslagen door niet alleen het HBD, maar ook namens hen door het productschap dranken en slijters. Daar wilden we bezwaar aantekenen en het duurde ontzettend lang voordat we een adres of telefoonnummer van dat productschap konden ontfutselen. Uiteindelijk bleek dat hele productschap opgezet te zijn door één particulier, die alles vanuit zijn eigen huis deed. Vandaar dat we ook geen schriftelijk bezwaar konden opsturen, want dan moest hij zijn privé adres geven en hij was bang we hem op zouden komen zoeken - eh... Dus ook fijn dat die productschappen eruit gaan!
Mallootje schreef:Ik heb ook weer een moeilijke. Webshopbestelling, netjes betaald, netjes verstuurd. Volgens de track&trace afgeleverd op het juiste adres binnen de gebruikelijke tijd. Een week later een mailtje van de klant, dat er nog steeds geen pakket was geleverd.. Post gebeld, die beroepen zich op de track & trace, klant teruggemaild of het misschien voor de deur is gezet, afgegeven bij buren, .. Allemaal niets. Wat doen jullie daarmee? Dit is het eerste pakket wat kwijt gaat en ik zit er wel mee verveeld. Ik heb mijn bewijs dat ik alles goed heb gedaan, de post heeft in se ook een bewijs dat zij hun werk hebben gedaan, maar toch wil ik die klant niet zomaar 'afschepen' omdat zij niets op papier heeft of kan bewijzen. Verzendverzekering zal wellicht niet tussenkomen omdat er volgens hun geen verlies of beschadiging is..