[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaa_

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:39

Hallo! :)

Momenteel zit ik in het tweede jaar van de opleiding Pedagogiek. Het plan is om in februari volgend schooljaar (februarie 2014) voor 5 maanden naar Zweden te vertrekken om daar stage te lopen. Ik zoek daar nog een stageplaats in de jeugdzorg. :)

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:56

hallo allemaal!

Ik ben voor het collegejaar 2013-2014 alvast op zoek naar mogelijke ideeën en stageplaatsen voor mijn opleiding Human Resource management/Personeel en Arbeid. Buitenlandse stages zijn ook welkom, en de regio binnen Nederland maakt ook niks uit!

Alvast bedankt :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:01

Lau_ schreef:
Hoi hoi!

Ik studeer media en entertainment management en ik zit nog in mijn eerste jaar. Alleen moet ik nu opzoek naar een meeloop stage.. iemand enig idee? Er zijn niet zoveel bedrijven in deze branch die je zomaar even voor 2 weken nemen.

Voor twee weken is wel erg kort. De Hoefslag zoekt straks weer iemand voor een aantal maanden.

kwpn123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:04

Ik ben op zoek naar een leuke stage plek bij een MKB bedrijf. Ik ben 2e jaars HBO agrarisch bedrijfskunde student. Het gaat om een orientatie stage van 7 weken. Het bedrijf mag vanalles zijn, van voerverkoop tot accountant van restaurant tot zwembad. Als het maar een leuk en leerzaam MKB bedrijf is. Wie weet wat leuks?

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:28

Vanaf januari hebben wij weer 1 of 2 stageplekken beschikbaar voor een stagiair (m/v) van een MBO niveau 3 of 4 opleiding Paardenhouderij of vergelijkbare opleiding. Wij hebben een trainingsstal waar we paarden trainen met uitdagend gedrag zoals rijproblemen, trailerlaadproblemen e.d. Heb je interesse en ben je op zoek naar een stageplaats voor 6 weken of langer? Stuur ons even een mail via info@annemarievandertoorn.nl

Zwetsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:53

Vanaf Heden hebben wij weer plaats voor stagiaires op de woensdag, donderdag of vrijdag.
Wij houden ons bezig met het fokken en opfokken van paarden (gemiddeld 65 jonge paarden van 0 tot 3 jaar). Daarnaast hebben we 30 pensionpaarden. Er worden jaarlijks 3 tot 4 veulens geboren op het bedrijf.
Regelmatig worden er paarden zadelmak gemaakt.
Zoek je een afwisselende stage in een leuk en jong team, heb je interesse in de fokkerij en lijkt het je leuk om met jonge paarden te werken? Dan ben je bij ons op het juiste adres.
Voor meer info zie onze website www.stalzwetsloot.nl

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 23:22

Meld mij hier ook! Heb afgelopen donderdag een sollicitatiegesprek gehad met een PR consulting bureau in New York City. Hoop dat ik maandag wat hoor. Ik doe het via www.abroad-internships.com. Als ik bij dit bedrijf word aangenomen zal ik in ongeveer 3 maand mijn uren gehaald hebben ( 530 uur -> 9 uur durende werkdagen ) en dan heb ik nog tot 28 juni om m'n tijd in te vullen dus dan ga ik maar wat rondtrekken denk ik!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:12

Voor mensen met een dierverzorging/diergeneeskunde opleiding, is Aanifeira in portugal een echte aanrader! als mensen interesse hebben kan je me een pbtje sturen! ze nemen dierverzorging en diergeneeskunde aan en je leert er enorm veel!

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:41

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een parttime pataveterinair stage voor ongeveer 28 dagen, omgeving Leeuwarden.
Kan iemand mij helpen?

Groetjes,
Mieke

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 10:31

Ik zoek nog een stageplaats HBO Toegepaste Psychologie A&O. Dus re-integratiebureaus, assessmentbureaus, ARBObureaus etc. Heb al 50+ bedrijven aangeschreven, maar het valt niet mee.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:52

Ik ben opzoek naar een mbo stage plek Marketing/communicatie/evenementen .
Liefst een bedrijf dat ook hippische evenementen doet , dat lijkt me erg leuk
Ik ben wel afhankelijk van het openbaar vervoer dus liefst omgeving almere/amsterdam/utrecht of een goede verbinding van almere naar de plaats

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:10

Ik kom maar even binnen vallen,
Ik doe nu Equine business amd economics (HBO) en ik moet komend schooljaar de eerst 10 weken stage lopen in de secundaire of tertiare sector.. En dan gerelateerd aan paarden..

En dan wil ik het liefst stage lopen in australië.
Iemand suggesties :D

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:36

Nadat ik mijn vorige stage ook dankzij dit topic heb gevonden dacht ik dat het geen kwaad kon nog eens een oproep te plaatsen.
Ik doe de niveau 4 opleiding Paardenhouderij en Management en zit in jaar 2.
De exacte datum van de stage weet ik nog niet precies, maar de stage zal zo'n 10 weken duren en zal rond April beginnen.
Ik ben opzoek naar een bedrijf waar minimaal 2 ' fokmerrie's ' staan.
Voor school houd dit het volgende in:
Of de merrie word gedekt/geinsimineerd tijdens de stageperiode
Of de merrie moet veulenen tijdens de stageperiode.
De bedoeling is dus dat wij een stuk fokkerij mee krijgen.

Ik woon in Nijkerk en beschik over een scooter dus kan een eindje rijden, graag zou ik een bedrijf vinden in de omgeving Nijkerk, (Amersfoort, Putten, Barneveld etc.)

asselinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:03

Hoi,
Ik doe nu de studie hippische bedrijfskunde in Dronten, dit is een HBO studie. Wij mogen het eerste jaar nog een stage lopen in de paardensector.
Nou was ik opzoek naar een stageadres in de provincie Groningen. Graag bij een dressuurstal/fokkerij, aangezien ik zelf in de dressuursport actief ben met mijn eigen paard. Als je er zelf stage gelopen hebt, of ervaringen met de stal hebt, graag vermelden!
Alvast bedankt!
Groetjes, Simone de Boer.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:24

Coony schreef:
Nadat ik mijn vorige stage ook dankzij dit topic heb gevonden dacht ik dat het geen kwaad kon nog eens een oproep te plaatsen.
Ik doe de niveau 4 opleiding Paardenhouderij en Management en zit in jaar 2.
De exacte datum van de stage weet ik nog niet precies, maar de stage zal zo'n 10 weken duren en zal rond April beginnen.
Ik ben opzoek naar een bedrijf waar minimaal 2 ' fokmerrie's ' staan.
Voor school houd dit het volgende in:
Of de merrie word gedekt/geinsimineerd tijdens de stageperiode
Of de merrie moet veulenen tijdens de stageperiode.
De bedoeling is dus dat wij een stuk fokkerij mee krijgen.

Ik woon in Nijkerk en beschik over een scooter dus kan een eindje rijden, graag zou ik een bedrijf vinden in de omgeving Nijkerk, (Amersfoort, Putten, Barneveld etc.)

Mocht je toch beslissen om intern te verblijven is de Horperhoeve in Zweeloo echt een aanrader!!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:32

Leuke en leerzame stage aangeboden op gloednieuw paarden bedrijf in twisk (omgeving hoorn Alkmaar etc)
Wij zijn geopend per 1 oktober 2012! Onze accommodatie bestaat uit ruim 25 stallen. Veulen en opfok stal. Binnen en Buitenbak. Overdekte longeerbak en stapmolen. Paddocks en weiland.

Wij zijn voornamelijk bezig met dresuurpaarden. Van onbeleerde paarden tot grand prix niveau.
Ook verwachten wij dit jaar een veulen van onze elite merrie en zijn wij in het bezit van 2 jaarlingen die wij met 3 jaar zelf opleiden.

We zijn een professionele stal waar alles altijd in de puntjes wordt afgewerkt en met de paarden wordt om gegaan. Op stal hangt een gezellige sfeer en hebben we een leuke club mensen.

De werkzaamheden hebben alles te maken met de stal en de paarden. Je leert bij ons alles wat met een eigen paarden bedrijf te maken heb.

De eigenaar van het bedrijf is tevens orthopedisch hoefsmid. Dus ook daar is veel van te leren.

Intern is mogelijk. We hebben een gloednieuw Stagaire verblijf met eigen badkamer en toilet.

Lijkt het je leuk om bij ons stage te lopen. Kom dan vrijblijvend een keer kijken. Graag wel even contact opnemen van tevoren.

http://Www.mennhorses.nl
http://Www.nicolevanamerongen.nl

Ook hebben wij onze eigen Facebook pagina die kan je vinden door te zoeken op M en N Horses.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:07

Hallo Bokkers!

Ik doe de opleiding Applied Animal Science aan Van Hall Larenstein in Wageningen. Ik moet dan in Juli, Augustus, September en Oktober in totaal 2 stages lopen van ten minste 5 weken. Ik moet in totaal 2 verslagen schrijven van elke stage, 1 verslag over de bedrijfskant, beschrijving van de marketing kant. PEST analyse en dergelijke. Het tweede verslag is meer over de persoonlijke ontwikkeling, dus voor jezelf leerdoelen opstellen. Deze maak ik het liefst in overleg met het bedrijf.

Mijn Bulgaarse klasgenote wilt graag mee met mij, dus het moet een internationaal bedrijf zijn.
De locatie maakt niet uit, zolang ik intern kan is het goed. Wel wil ik graag 5 dagen werken/2 dagen thuis in verband met werk en de paarden hier.

Ik ben vooral geinteresseerd in probleempaarden (Annemarie vd Toorn had ik al contact mee opgenomen, helaas niets geworden) en de meer medische kant. Ook een fokkerij lijkt mij erg leuk en leerzaam.

Wie o wie weet een leuk bedrijf voor mij?

Groetjes,
Marjolijn

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:28

Misschien bij een fysiotherapeut voor paarden? Erg interessant om te zien en erg leerzaam.
Of is dit niet iets wat je wilt/interesseert?

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:39

Hulpverlening met paarden bij www.hulpverleningspraktijkdevrijeteugel.nl in Boerakker?
Bereikbaar vanuit Leeuwarden en je Bulgaarse klasgenoot is welkom.
Ik heb hier ook minorstudenten vanuit heel Nederland en soms Duitse studenten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:52

Hallo!

Wij zijn op zoek naar een schapenbedrijf die rond januari/februari/maart de lammertijd heeft. Wij moeten 5 dagen lang meehelpen en dan voornamelijk met het geboorte proces. Als wij intern kunnen voor 5 dagen dan maakt de plaats niet uit. Kunnen wij niet intern, dan graag in de buurt van Midden-limburg.

Zelf heb ik enige ervaring met schapen, mijn klasgenootje niet.

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:36

__Nicole schreef:
Ik volg de versnelde MHBO opleiding Marketing & Communicatie niveau 4
en ben opzoek naar een eindstage als marketing medewerker voor fulltime (min. 38 uur per week) 20 weken.

http://www.bokt.nl/markt/ad/97432/gezoc ... catie-niv4

Ik ben nog opzoek naar een stageplek vanaf 11 februari.
Als het mogelijk is om intern te verblijven met mijn paard maakt de afstand niet veel uit,
anders ben ik opzoek naar een stage in de buurt van Krommenie/Zaanstad en makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer of scooter.

meagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:47

hallo allemaal
ik ben op zoek naar een stage van april tot juni
ik doe paardenhouderij nivo 3 van groenhorstcollege barneveld het in mijn laatste jaar van nivo 3
ik heb zelf al op veel stallen gelopen
stal roelofsen in raalte
stal klokman in barchem
stal brouwer in diepenveen
stal buitenhuis in holten
stal ijsselhunten in etten ( doetichem)

om het jaar af te ronden moet ik een klein deel met fokken doen

groetjes meagen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:24

Stageplek gezocht:

Land: Canada, Australië of Nieuw-Zeeland
Must: Paard-gerelateerd
Periode: Zomer 2013. 8 tot 12 weken.

Meer weet ik zo even niet te vertellen. :D

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:12

hoooi lieve bokkers,

ik doe momenteel de opleiding paraveterinair nivo 4 mbo 2e leerjaar bol.
volgend jaar ga ik switchen naar bbl, de opleiding en nivo blijven het zelfde.

nu mijn probleem ik moet dus een (werk)stage vinden, 4 dagen werken en een dag naar school.
het zoeken van een stage is lastiger dan ik had verwacht.
het liefste zou ik in de buurt van sneek iets willen vinden, of in elk geval zo dat ik er met fiets of scooter heen kan gaan en binnen een uur er toch wel kan zijn.

de volgende klinieken ben ik al langs geweest en zijn niet mogelijk.
de beide klinieken in sneek kliniek in akrum en grou.

wie weet waar ze wel mensen aan nemen voor een bbl stage?

alvast bedankt voor het meedenken.

Geaa05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 01:16

Ook ik ben opzoek naar een leuk buitenlands plekje voor in de zomermaanden.
Engeland, Ierland of Schotland.

Een rasgericht bedrijf zou leuk zijn, en waar ik me voornamelijk kan storten op de verzorging van hun hoeven. Ik ben erg benieuwd hoe ze het daar doen, en ookal gaat het op de zelfde manier; ook daar kun je altijd van leren.

1e jaars student Hoefsmid.

Ik weet niet of ik het al ooit vermeld heb, maar ik was heel blij met mijn stage toen op Orchid's Paardenmelkerij te Zeeland (Brabant). Aanrader!