Momenteel zit ik in het tweede jaar van de opleiding Pedagogiek. Het plan is om in februari volgend schooljaar (februarie 2014) voor 5 maanden naar Zweden te vertrekken om daar stage te lopen. Ik zoek daar nog een stageplaats in de jeugdzorg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau_ schreef:Hoi hoi!
Ik studeer media en entertainment management en ik zit nog in mijn eerste jaar. Alleen moet ik nu opzoek naar een meeloop stage.. iemand enig idee? Er zijn niet zoveel bedrijven in deze branch die je zomaar even voor 2 weken nemen.
Coony schreef:Nadat ik mijn vorige stage ook dankzij dit topic heb gevonden dacht ik dat het geen kwaad kon nog eens een oproep te plaatsen.
Ik doe de niveau 4 opleiding Paardenhouderij en Management en zit in jaar 2.
De exacte datum van de stage weet ik nog niet precies, maar de stage zal zo'n 10 weken duren en zal rond April beginnen.
Ik ben opzoek naar een bedrijf waar minimaal 2 ' fokmerrie's ' staan.
Voor school houd dit het volgende in:
Of de merrie word gedekt/geinsimineerd tijdens de stageperiode
Of de merrie moet veulenen tijdens de stageperiode.
De bedoeling is dus dat wij een stuk fokkerij mee krijgen.
Ik woon in Nijkerk en beschik over een scooter dus kan een eindje rijden, graag zou ik een bedrijf vinden in de omgeving Nijkerk, (Amersfoort, Putten, Barneveld etc.)
__Nicole schreef:Ik volg de versnelde MHBO opleiding Marketing & Communicatie niveau 4
en ben opzoek naar een eindstage als marketing medewerker voor fulltime (min. 38 uur per week) 20 weken.
http://www.bokt.nl/markt/ad/97432/gezoc ... catie-niv4