[HK] VWO eindexamengangers 2007

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Re: VWO eindexamengangers 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:09

Nee t is niet eng, de instructeur heeft alles onder controle (zegt zij die ook nog maar 1 les heeft gehad Haha!). Het is echt leuk!! Theorie ben ik ook hard mee bezig, ben net geslaagd voor mijn online oefen examen Clown Woensdag heb ik officieel examen en ik ben nu nog maar op blz 60 van mijn 230 pagina's tellende boekje Nagelbijten / Gniffelen

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:21

Ai Haha! Succes alvast!

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 12:51

Hier nog een examenganger...
Voor de 2e keer helaas Knipoog Vorig jaar ging het niet helemaal zoals het zou moeten gaan, maar dit jaar gaat het een stuk beter, en ben wel iets gemotiveerder (mag wel ook).
Ik sta in ieder geval voor elk vak boven een 6, dus dat is mooi. Vorig jaar stond ik voordat ik mijn examen in ging alles rond de 5,5. Dan is het toch best moeilijk om nog te slagen, en zeker als je er dan nog niets aan doet. MAar goed, eigen schuld dus Tong uitsteken

Ik doe NG en NT, met Latijn. Misschien dat ik latijn laat vallen voor mijn examen, maar heb een hekel aan tussenuren, dus ga gewoon naar de lessen. Als ik nou boven een 7 sta voordat ik mijn examen in ga, wil ik er wel examen in doen, maar ik ben zo slecht in die teksten. Vertalen gaat me wel redelijk goed af, meestal tussen 6 en 7. Maar die tekstverklaringen haal ik altijd rond de 4 a 5.
Nou, genoeg gekletst weer. Morgen SE wiskunde, B1,2 dus met bewijzen enzo. Nog even alles goed doorkijken, en dan gaan we ervoor. Had vandaag SE engels, woordjes. Was gister begonnen met leren, 9 pagina's vol, maar wist er maar 2 niet, van de 75. dus heb hem wel goed gemaakt.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:21

rommie schreef:
Nee t is niet eng, de instructeur heeft alles onder controle (zegt zij die ook nog maar 1 les heeft gehad Haha!). Het is echt leuk!! Theorie ben ik ook hard mee bezig, ben net geslaagd voor mijn online oefen examen Clown Woensdag heb ik officieel examen en ik ben nu nog maar op blz 60 van mijn 230 pagina's tellende boekje Nagelbijten / Gniffelen

Ben er ook mee bezig... Word jij ook al gek van die 'militaire colonne' die effe een stuk of 50 keer gemeld wordt? Trouwens, waar heb je geoefend, ik heb maar 1 gratis site gezien en daar mocht je eenmalig 1 gratis test uitkiezen. De rest is allemaal betaald :S.

rommie schreef:
Simulatorlessen wil ik niet. Gelukkig doen ze dat bij 'mijn' rijschool ook niet. Een paar klasgenootjes hebben wel in een simulator gereden maar die waren er niet allemaal even enthousiast over..

Dat is dan denk ik van een ander soort of generatie... Hij (waar ik les) is landelijk gezien de enige hiermee.

immie13xx schreef:
Hier nog een examenganger...
Voor de 2e keer helaas Knipoog Vorig jaar ging het niet helemaal zoals het zou moeten gaan, maar dit jaar gaat het een stuk beter, en ben wel iets gemotiveerder (mag wel ook).
Ik sta in ieder geval voor elk vak boven een 6, dus dat is mooi. Vorig jaar stond ik voordat ik mijn examen in ging alles rond de 5,5. Dan is het toch best moeilijk om nog te slagen, en zeker als je er dan nog niets aan doet. MAar goed, eigen schuld dus Tong uitsteken

Ik doe NG en NT, met Latijn. Misschien dat ik latijn laat vallen voor mijn examen, maar heb een hekel aan tussenuren, dus ga gewoon naar de lessen. Als ik nou boven een 7 sta voordat ik mijn examen in ga, wil ik er wel examen in doen, maar ik ben zo slecht in die teksten. Vertalen gaat me wel redelijk goed af, meestal tussen 6 en 7. Maar die tekstverklaringen haal ik altijd rond de 4 a 5.
Nou, genoeg gekletst weer. Morgen SE wiskunde, B1,2 dus met bewijzen enzo. Nog even alles goed doorkijken, en dan gaan we ervoor. Had vandaag SE engels, woordjes. Was gister begonnen met leren, 9 pagina's vol, maar wist er maar 2 niet, van de 75. dus heb hem wel goed gemaakt.

Welkom immie!! Idd zonde dat het de 2e keer is, ik hoop dat het bij mij bij 1 keer blijft Bloos. Succes met wiskunde!!

Welkom Melanie ook nog trouwens... En idd autorijden is niet eng Knipoog.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:31

Sorriso schreef:
Ben er ook mee bezig... Word jij ook al gek van die 'militaire colonne' die effe een stuk of 50 keer gemeld wordt? Trouwens, waar heb je geoefend, ik heb maar 1 gratis site gezien en daar mocht je eenmalig 1 gratis test uitkiezen. De rest is allemaal betaald :S.

Nee dat vind ik niet zo moeilijk eigenlijk.. Gewoon onthouden dat de voorste 2 vlaggen heeft en de achterste een groene, dan moet de middelste wel de laatste optie zijn, kan niet missen Haha! Ik wordt meer gestoord van die voorrangsregels op rotondes Ziek
Ik oefen trouwens hier: http://www.rijschoolaugustin.nl/index.php?id=68

Citaat:
Dat is dan denk ik van een ander soort of generatie... Hij (waar ik les) is landelijk gezien de enige hiermee.

Ohja? Hmm, dan weet ik t niet... Misschien een andere dan inderdaad Clown

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:37

rommie schreef:
Sorriso schreef:

rommie schreef:
Nee dat vind ik niet zo moeilijk eigenlijk.. Gewoon onthouden dat de voorste 2 vlaggen heeft en de achterste een groene, dan moet de middelste wel de laatste optie zijn, kan niet missen Haha! Ik wordt meer gestoord van die voorrangsregels op rotondes Ziek
Ik oefen trouwens hier: http://www.rijschoolaugustin.nl/index.php?id=68

Moeilijk is het niet, pfff, maar ik snap zo onderhand wel dat ze voorrang hebben, haha hoeft niet vijftig keer genoemd te worden... Got the picture... Aanvragen via CBR-site is trouwens ook maar slecht geregeld. Zou dan naar Nijmegen/Arnhem moeten rijden :s.
Thnx voor de link!!!

Edit: Kromme quote... Nu nog niet 100%...

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:44

Ik moet t in Assen doen, ook niet echt héél dicht bij maar wel een stuk dichter bij dan Nijmegen of Arnhem voor jou geloof ik.. Is er wel iets dichter in de buurt?

Ik ben al twee keer geslaagd voor het online complete examen Cool

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 15:55

Ha, ben ook geslaagd! Had wel 2 domme fouten Nagelbijten / Gniffelen. Ik denk dat ik even bel met CBR morgen, moet zo werken namelijk Knipoog. Als het goed is, is er op 100m afstand van mijn school ook een CBR-instelling, denk dat de site alleen examens aangeeft die binnenkort afgenomen worden...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:11

Ik heb net weer een hoofdstuk wiskunde zitten stampen. Ken er nu al 2 van de 3 Haha! Morgen namelijk herkansing!
Nu de moeilijkste nog. Heb hem maar tot het laatst bewaard omdat ik anders echt helemaal geen zin meer heb. Ondanks alle uitleg snap ik die modellenwiskunde niet (prooi-roofdier-model, gezond-ziek-immuun, etc) Op de een of andere manier zie ik er geen echte logica in.. Maarja we zien wel Koe

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:25

Die prooi-roofdiermodellen vind ik ook een crime Boos!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:31

@ Immie, hoe kan je 2 profielen doen?Bij ons kan dat niet nl Tong uitsteken . Ik zit ook weer hard te blokken deze week, bluuh. Vandaag 5,8 terug voor duits luistertoets, terwijl ik daar normaal alleen maar 8en en 9ens voor haal. Balen maarja

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:32

Narya schreef:
Die prooi-roofdiermodellen vind ik ook een crime Boos!

daar zijn wij nu ook mee bezig, eindelijk eens een hoofdstuk dat ik snap Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:43

Haha pestkop!! Knipoog
Wel balen van je Duits, zeker omdat je altijd wel hoge cijfers had gehaald! Ik had een 7,1.
Had eigenlijk wel iets hoger verwacht Bloos Maar na mijn 5 voor Engels toch wel erg blij!

Maar ik ga nu echt weer verder met leren:wave:

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:12

Melanie15 schreef:
@ Immie, hoe kan je 2 profielen doen?Bij ons kan dat niet nl Tong uitsteken . Ik zit ook weer hard te blokken deze week, bluuh. Vandaag 5,8 terug voor duits luistertoets, terwijl ik daar normaal alleen maar 8en en 9ens voor haal. Balen maarja

zeg maar Imke hoor Knipoog
Ik heb N&T met biologie, en dus 2 profielen. Komt ook op je diploma te staan, bij ons in ieder geval. Staat ook wel interessant natuurlijk Knipoog Het werd bij ons op school wel gepromoot. "ja, doe je 2 profielen? dan heb je in 2 profielen examen gedaan" blah blah blah
Naja, op zich wel leuk natuurlijk. Maar bij ons kan je bijvoorbeeld geen M&O kiezen op een natuur-profiel.

Over rijbewijs/lessen, ik heb hem nu bijna een jaar. Best lekker als je m eenmaal hebt, maar die lessen werden steeds saaier hoor. Ik heb er 40 gehad, onder andere door een medische keuring die ik op t laatste moment nog moest doen. (examinator op TTT zag dat ik iets wat scheel keek, normaal ziet niemand dat, alleen mijn moeder Tong uitsteken ) maar goed, weer anderhalve maand uitstel voor examen gehad dus,.... geen pretje moet ik zeggen, maar wel in 1 keer geslaagd!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:20

Rijlessen word idd erg saai. Ik heb de mijne in augustus gehaalt, echt ideaal, cross overal heen, zefs naar school Bloos

3e jaartje noemde me mevrouw Haha!

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:50

ik rij er ook wel eens mee naar school, terwijl ik op de fiets sneller ben Knipoog
Maar vooral als ik tussenuren heb ofzow, even een ritje over de boulevard met een paar, lekker broodje SMOS halen, en weer terug naar school. Tong uitsteken zo kom je de tussenuren wel door hoor Knipoog

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:33

Ik wil ook per auto naar school! Helaas hebben wij er maar een, en kom ik in de rangorde nét onder paps en mams Boos!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:35

ik heb net mn theorie-examen afgesproken, 29 maart Haha! . Ik ga tegelijk met n vriendin, kunnen we elkaar zenuwachtig maken Tong uitsteken

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:08

Ooee ik ben zoo blij jongens !
Vandaag mn natuurkunde herkansing terug gehad, en ik heb een 6.2 ! Go jij! Go jij!
Had eerst een 4.2 dus heb nu 2 punten hoger Haha!

Eind maart wordt ik ook 18!
Dan mag ik ook eindelijk gaan lessen ..
Enige nadeel is dat ik midden in mn 3e toetsweek jarig ben Boos!
En dat is dan ook meteen de zwaarste van de schoolexamens ..
Maar daarna wel lekker feesten ! Go jij! Go jij!

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:44

nou, vandaag mijn wiskunde SE gehad.. wist niet wat ik ervan moest denken, we hebben namelijk door omstandigheden een nieuwe leraar, deze kregen we een week voor de vakantie, dus we wisten niet hoe hij SE's enzo zou maken.
Nou, hij was echt TE makkelijk, maar heb wel wat domme fouten gemaakt, en je kon niet veel punten halen, dus de punten die ik mis tikken best hard aan. Heb 2 vragen niet, die niemand had, dat waren 12 punten, van de 45 :S dus dat tikt lekker aan, maarja, denk wel dat ik een voldoende heb, en daar ben ik wel blij mee!

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:05

viefdepief schreef:
Ondanks alle uitleg snap ik die modellenwiskunde niet (prooi-roofdier-model, gezond-ziek-immuun, etc) Op de een of andere manier zie ik er geen echte logica in.. Maarja we zien wel Koe

Netjes hoor vief Haha! dat je al zoveel hebt gedaan!
Ik heb nu vakantie en ben al bij som 40 van het hoofdstuk dat ik nog grondig moest bekijken voor mijn inhaaltoets (hij gaat deze keer wel tot 70 Scheve mond )
Maar eh... Wat is proof-roofdier -model? Daar heb ik nog nooit van gehoord Koe

Immie, dit jaar ga je gewoon dik slagen Knipoog
En heel netjes van je engels toets!

Spoec, dat is heel netjes. 2 punten hoger is altijd mooi Haha!

Ik had trouwens een 7 voor mijn natuurkunde Vork
het dubbele van wat ik verwachtte Clown

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:20

Spoec schreef:
Ooee ik ben zoo blij jongens !
Vandaag mn natuurkunde herkansing terug gehad, en ik heb een 6.2 ! Go jij! Go jij!
Had eerst een 4.2 dus heb nu 2 punten hoger Haha!

Zo dat is netjes!
Ik heb vakantie nu, even geen gedoe met school Dromen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:25

Mijn vakantie is alweer afgelopen maar ben wel alweer aan vakantie toe.

wreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:27

Nou, wij hebben vandaag een praktijktoets van Biologie gehad...
1,5 uur praktische handelingen verrichten...
1,5 uur verslagen schrijven (met de hand)

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:36

Mijn theorie is binnen Go jij! Go jij!