). Het is echt leuk!! Theorie ben ik ook hard mee bezig, ben net geslaagd voor mijn online oefen examen
Woensdag heb ik officieel examen en ik ben nu nog maar op blz 60 van mijn 230 pagina's tellende boekje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Het is echt leuk!! Theorie ben ik ook hard mee bezig, ben net geslaagd voor mijn online oefen examen
Woensdag heb ik officieel examen en ik ben nu nog maar op blz 60 van mijn 230 pagina's tellende boekje
Succes alvast!
Vorig jaar ging het niet helemaal zoals het zou moeten gaan, maar dit jaar gaat het een stuk beter, en ben wel iets gemotiveerder (mag wel ook). 
rommie schreef:Nee t is niet eng, de instructeur heeft alles onder controle (zegt zij die ook nog maar 1 les heeft gehad). Het is echt leuk!! Theorie ben ik ook hard mee bezig, ben net geslaagd voor mijn online oefen examen
rommie schreef:Simulatorlessen wil ik niet. Gelukkig doen ze dat bij 'mijn' rijschool ook niet. Een paar klasgenootjes hebben wel in een simulator gereden maar die waren er niet allemaal even enthousiast over..
immie13xx schreef:Hier nog een examenganger...
Voor de 2e keer helaasVorig jaar ging het niet helemaal zoals het zou moeten gaan, maar dit jaar gaat het een stuk beter, en ben wel iets gemotiveerder (mag wel ook).
Ik sta in ieder geval voor elk vak boven een 6, dus dat is mooi. Vorig jaar stond ik voordat ik mijn examen in ging alles rond de 5,5. Dan is het toch best moeilijk om nog te slagen, en zeker als je er dan nog niets aan doet. MAar goed, eigen schuld dus
Ik doe NG en NT, met Latijn. Misschien dat ik latijn laat vallen voor mijn examen, maar heb een hekel aan tussenuren, dus ga gewoon naar de lessen. Als ik nou boven een 7 sta voordat ik mijn examen in ga, wil ik er wel examen in doen, maar ik ben zo slecht in die teksten. Vertalen gaat me wel redelijk goed af, meestal tussen 6 en 7. Maar die tekstverklaringen haal ik altijd rond de 4 a 5.
Nou, genoeg gekletst weer. Morgen SE wiskunde, B1,2 dus met bewijzen enzo. Nog even alles goed doorkijken, en dan gaan we ervoor. Had vandaag SE engels, woordjes. Was gister begonnen met leren, 9 pagina's vol, maar wist er maar 2 niet, van de 75. dus heb hem wel goed gemaakt.
. Succes met wiskunde!!
. Sorriso schreef:Ben er ook mee bezig... Word jij ook al gek van die 'militaire colonne' die effe een stuk of 50 keer gemeld wordt? Trouwens, waar heb je geoefend, ik heb maar 1 gratis site gezien en daar mocht je eenmalig 1 gratis test uitkiezen. De rest is allemaal betaald :S.
Ik wordt meer gestoord van die voorrangsregels op rotondes
Citaat:Dat is dan denk ik van een ander soort of generatie... Hij (waar ik les) is landelijk gezien de enige hiermee.
rommie schreef:Sorriso schreef:Ben er ook mee bezig... Word jij ook al gek van die 'militaire colonne' die effe een stuk of 50 keer gemeld wordt? Trouwens, waar heb je geoefend, ik heb maar 1 gratis site gezien en daar mocht je eenmalig 1 gratis test uitkiezen. De rest is allemaal betaald :S.
rommie schreef:Nee dat vind ik niet zo moeilijk eigenlijk.. Gewoon onthouden dat de voorste 2 vlaggen heeft en de achterste een groene, dan moet de middelste wel de laatste optie zijn, kan niet missenIk wordt meer gestoord van die voorrangsregels op rotondes
![]()
Ik oefen trouwens hier: http://www.rijschoolaugustin.nl/index.php?id=68
. Ik denk dat ik even bel met CBR morgen, moet zo werken namelijk
. Als het goed is, is er op 100m afstand van mijn school ook een CBR-instelling, denk dat de site alleen examens aangeeft die binnenkort afgenomen worden...
Morgen namelijk herkansing!

. Ik zit ook weer hard te blokken deze week, bluuh. Vandaag 5,8 terug voor duits luistertoets, terwijl ik daar normaal alleen maar 8en en 9ens voor haal. Balen maarja Narya schreef:Die prooi-roofdiermodellen vind ik ook een crime

Maar na mijn 5 voor Engels toch wel erg blij!Melanie15 schreef:@ Immie, hoe kan je 2 profielen doen?Bij ons kan dat niet nl. Ik zit ook weer hard te blokken deze week, bluuh. Vandaag 5,8 terug voor duits luistertoets, terwijl ik daar normaal alleen maar 8en en 9ens voor haal. Balen maarja

Het werd bij ons op school wel gepromoot. "ja, doe je 2 profielen? dan heb je in 2 profielen examen gedaan" blah blah blah
) maar goed, weer anderhalve maand uitstel voor examen gehad dus,.... geen pretje moet ik zeggen, maar wel in 1 keer geslaagd! 

zo kom je de tussenuren wel door hoor

. Ik ga tegelijk met n vriendin, kunnen we elkaar zenuwachtig maken

viefdepief schreef:Ondanks alle uitleg snap ik die modellenwiskunde niet (prooi-roofdier-model, gezond-ziek-immuun, etc) Op de een of andere manier zie ik er geen echte logica in.. Maarja we zien wel
dat je al zoveel hebt gedaan!
)

Spoec schreef:Ooee ik ben zoo blij jongens !
Vandaag mn natuurkunde herkansing terug gehad, en ik heb een 6.2 !![]()
Had eerst een 4.2 dus heb nu 2 punten hoger