Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Wij krijgen ook altijd eerst een voorlopige en ergens in augustus/september de definitieve. Misschien is dat sowieso als je geld terug krijgt?
lovelyfiefy schreef:Hier is er ook een brief onderweg.
Nu heb ik er 2 ingediend en dit is de brief met het bedrag van de 1e die ik ingediend heb.
Kan het zijn dat van die 2e er dan ook nog zo’n brief komt?
Online staat het vermeld als definitieve aanslag namelijk.
Iemand hier ervaring mee?
Vorige keer was mij wel uitgelegd dat omdat er nu helaas zo’n lange periode inzit dat ze als aparte aangiftes worden behandeld.
veerledec schreef:lovelyfiefy schreef:Hier is er ook een brief onderweg.
Nu heb ik er 2 ingediend en dit is de brief met het bedrag van de 1e die ik ingediend heb.
Kan het zijn dat van die 2e er dan ook nog zo’n brief komt?
Online staat het vermeld als definitieve aanslag namelijk.
Iemand hier ervaring mee?
Vorige keer was mij wel uitgelegd dat omdat er nu helaas zo’n lange periode inzit dat ze als aparte aangiftes worden behandeld.
Dat lijkt dan niet helemaal goed te gaan, je weet zeker dat die tweede is ingediend? Dat zou dan betekenen dat de eerste al in het systeem zat en de tweede dan als bezwaar wordt aangemerkt. Maar dat zou ik in de gaten houden en als je niet binnen zes weken na dagtekening iets hebt gehoord, zou ik alsnog bezwaar maken.
Matheno schreef:Ik krijg altijd eerst een voorlopige, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een eigen bedrijf heb.
Ik heb dit jaar een flink voordeel. We hebben een ander huis gekocht en een poosje dubbele lasten gehad, dus flinke aftrek door de rente.
Chickyy schreef:Storm schreef:Hier ook nog niet. Maar vandaag is het 5 mei dus zal niet komen. Ik verwacht het later deze week.
5 mei kan er gewoon betaald worden en dat is allemaal geautomatiseerd, zou dus gewoon moeten kunnen..