Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indi_Vito schreef:Ondertussen alweer halverwege de maand en nog geen cent ontvangen. Kan er zo kwaad om worden. Waarom niet gewoon eerlijk wie eerst komt wie eerst maalt.
lovelyfiefy schreef:Indi_Vito schreef:Ondertussen alweer halverwege de maand en nog geen cent ontvangen. Kan er zo kwaad om worden. Waarom niet gewoon eerlijk wie eerst komt wie eerst maalt.
Kwaad om worden vind ik wel ver gaan.
als jij iets heb ingevuld wat ze verder controleren, dan snap ik wel dat het langer duurt.
Ik vind het alleen jammer dat ik het nog niet heb.
Maar het is bijna 1 juli, dus inprincipe kan het niet lang meer duren nu
Amado7 schreef:Ik kwam er begin mei achter dat hij niet verstuurd was, wel ingevuld maar blijkbaar niet op verzenden geduwd? Heul raar. Weet iemand voor wanneer het dan uitgebetaald wordt?
Charaz schreef:Dat geeft weer hoop Fitzroy hier helaas nog niks, bij degene die nog niks gehoord hebben waren er bij jullie bijzonderheden ?
Ik heb kosten erin zitten ivm aankoop woning wellicht dat dat de reden is
Charaz schreef:Dat geeft weer hoop Fitzroy hier helaas nog niks, bij degene die nog niks gehoord hebben waren er bij jullie bijzonderheden ?
Ik heb kosten erin zitten ivm aankoop woning wellicht dat dat de reden is
LuckyLuna schreef:Wanneer je nu de definitieve aanklacht ontvangt van 2021 is deze dan ook echt definitief. En kan ik het geld uitgeven zonder bang te hoeven zijn dat ik het toch moet terug betalen.