Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vayo schreef:Ik ben er echt chagrijnig door. Ik heb er zelfs voor vrij genomen. Hij blijft hangen in het voorportaal, zodra ik op aanvragen druk.
Als je dan ook nog eens ziet hoeveel belachelijke cursussen erop staan waar je onder aan de streep niets mee kunt…. En een hoop mensen die niet werken en niet meer gaan/kunnen werken en voor de leuk maar een cursus gaan doen, terwijl het bedoeld is om je positie op de arbeidsmarkt te versterken.
Vayo schreef:Ik ben er echt chagrijnig door. Ik heb er zelfs voor vrij genomen. Hij blijft hangen in het voorportaal, zodra ik op aanvragen druk.
Als je dan ook nog eens ziet hoeveel belachelijke cursussen erop staan waar je onder aan de streep niets mee kunt…. En een hoop mensen die niet werken en niet meer gaan/kunnen werken en voor de leuk maar een cursus gaan doen, terwijl het bedoeld is om je positie op de arbeidsmarkt te versterken.
Eapy schreef:Vayo schreef:Ik ben er echt chagrijnig door. Ik heb er zelfs voor vrij genomen. Hij blijft hangen in het voorportaal, zodra ik op aanvragen druk.
Hoe laat had je de website geopend?
Wat je beschrijft vind ik ook echt een probleem. Er moet m.i. een betere scheiding gemaakt worden. Hoe, geen idee, maar dit is ook niet fair…
Ellekebr schreef:Het is heel vaag allemaal. Ik sta in de wachtrij van de wachtrij met de melding dat die om 10:00 opent, anderen die ik ken kunnen over 1 minuut hun budget aanvragen volgens de melding en weer anderen kunnen de site niet eens bereiken.
Ik heb de site overigens om 8:00 geopend en kwam toen dus op de melding van de wachtrij opent om 10:00.