Felien_Kyra schreef:Jeetje wat lang al theadora99... Bij ons is t max twee weken geloof ik.
Earth, ja ik moet misschien wel wat minder streng zijn voor mezelf, moet al trots zijn op mezelf dat ik na een moeilijke periode weer zo bezig ben.. alleen is het lastig omdat ik altijd nog in mijn hoofd heb dat de hele studie me eigenlijk vrij makkelijk af ging en ik dat nu ook graag weer zou willen zo op t einde.
Fijn zeg dat je het per hoofdstuk inlevert telkens. Hier lever je h1 tm h3 in t begin een keer in en dan vervolgens maak je zelf afspraken met je eerste begeleider hoe je het aanpakt. Ik laat haar ook telkens wel al mijn hoofdstukken zien.
Ja dan snap ik wel dat je je verwachtingen hebt waar je misschien niet aan kunt voldoen. Maar daarom is het goed om af en toe je perspectief wat bij te stellen. Ik weet ook wel dat ik het makkelijk zou moeten kunnen, maar mijn lichaam zit me zo in de weg dat ik al blij ben dat ik uberhaupt nog zover ben gekomen.
Ik drukte te vroeg op versturen 
Maar goed, perspectief bijstellen wil nog wel eens helpen. En kijken wat er wel goed gaat. Heel simpel, maar heel effectief.
Bij mij is het zelfs zo dat als mijn hoofdstuk door mn begeleider wordt terug gestuurd met feedback, en ik dan die feedback verwerk dan is dat hoofdstuk in principe voldoende. Dus dat is wel fijn.