Heb nu het maar weer even voor feedback naar de begeleider gestuurd, want ik moet eigenlijk nog steeds practica uitvoeren ooit ergens
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ask me anything, ik sta al 25 pagina's lang open voor vragen (biologie mag ook!)
xEmpire schreef:100% zeker een voldoende voor mijn pws!Heb nu al genoeg punten voor een voldoende.
Vanavond de presentatie, ik hoop daarmee mijn cijfer minstens anar een 8 te halen.
Galathil schreef:Bij ons bijna nooit eigenlijk, en als ze het doen heeft het geen consequenties
Pindakaa7 schreef:Ik ben even ergens benieuwd naar![]()
Zijn er bij jullie docenten die controleren of je je huiswerk hebt gemaakt? En wat zijn dan de consequenties als je het niet af/niet gemaakt hebt?
) en soms zelfs nablijven. Dat is wel poedersuiker, komop....6e klassers, eindexamens enzo. Vind dat we zelf wel kunnen bepalen wat nuttig is en wat niet.
Pindakaa7 schreef:Ik ben even ergens benieuwd naar![]()
Zijn er bij jullie docenten die controleren of je je huiswerk hebt gemaakt? En wat zijn dan de consequenties als je het niet af/niet gemaakt hebt?
. Ik ben nooit blijven zitten of iets, dus dat scheelt wel. Tegenwoordig hou ik de meeste vakken wel goed bij, ik wil echt niet eens het risico lopen dat ik dit jaar over moet doen
heb binnenkort herkansing, hoop dat ik wat meer punten haal dit keer
bij biologie meoten we een uur lang vuilnis opruimen op het schoolplein en in school als je het niet af hebt (of als je moet lachen en niezen tijdens de les of even de verkeerde kant op kijkt
) en bij wiskunde moet je nablijven tot je met al het huiswerk weer bij bent (je baalt als je een hoofdstukje achter loopt
) en bij de rest van de vakken word soms je mentor ingelicht/moet je nablijven en allemaal dat soort dingen
er zijn overigens ook docenten die niet checken of wel checken maar dat het ze niet uit maakt
en soms loop je startpunten mis voor je toets..
Morgen geschiedenis herkansing.. Zucht. Denk niet dat het 'm wordt.
Wat een vreselijk vak