Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morris schreef:Fireheart, je weet hopelijk toch wel wat de eisen zijn?
Wat houdt examenportfolio precies in? Bewijsstukken verzamelen?
Fireheart schreef:Nou de volgende zenuwinzinking heeft zich alweer gemeld.
Ik moet nog een examenportfolio maken en ik heb echt het gevoel dat dit hetgene is waarop ik ga falen.
Er zijn totaal geen kaders want ze wilden ons ‘vrij’ laten, maar daar kan ik dus niet mee omgaan![]()
Ik kan hier he le maal niks mee.
Fireheart schreef:Neeeejoh meen je dat?
Zoekt de school geen andere begeleidend docent?
Wat ruk zeg
Nummus schreef:Ja echt niet professioneel inderdaad MK... Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?
Zou het gewoon doen.
Gelukkig heb je 't al opgelost ItsMe2 want wattttt?
ItsMe2 schreef:Nummus schreef:Ja echt niet professioneel inderdaad MK... Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?
Zou het gewoon doen.
Gelukkig heb je 't al opgelost ItsMe2 want wattttt?
Ik moest een PDF-bestand leesbaar in Word zetten. Dat wou volgens de gangbare manier niet lukken.
Ik heb vanochtend alle feedback kunnen verwerken en kan donderdag verder met het volgende hoofdstuk
Morris schreef:Ik was mijn resultaten in een hoop tekst brei aan het zetten. Begeleidster gaf aan om met bullits te gaan werken, om vervolgens in de analyse uitgebreider op de materie in te gaan. Herkennen jullie dit? Als ik voorbeeld scripties bekijk, krijg ik het idee dat elk opleidingsinstituut andere spelregels heeft.
Morris schreef:Ik was mijn resultaten in een hoop tekst brei aan het zetten. Begeleidster gaf aan om met bullits te gaan werken, om vervolgens in de analyse uitgebreider op de materie in te gaan. Herkennen jullie dit? Als ik voorbeeld scripties bekijk, krijg ik het idee dat elk opleidingsinstituut andere spelregels heeft.
Verder kreeg ik nog feedback dat ik bij 1item van het theoretisch kader, meer van ‘wat ik ervan vind’ in moet zetten. Horen julllie dat ook, dat je eigen ‘wat vind ik ervan’ zo belangrijk is in het theoretisch kader?
Magrathea schreef:Nou ja het hangt natuurlijk ook wel af van je richting, een wetenschappelijke MSc scriptie zal er anders uitzien dan een HBO BSc scriptie voor een economische richting ofzo.
En daarnaast is het ook nog sterk afhankelijk van de voorkeur van je begeleider. Ik zou alleen al om die reden geen voorbeeldscripties gaan bekijken, tenzij ze uit mijn eigen onderzoeksgroep komen
Nummus schreef:Magrathea schreef:Nou ja het hangt natuurlijk ook wel af van je richting, een wetenschappelijke MSc scriptie zal er anders uitzien dan een HBO BSc scriptie voor een economische richting ofzo.
En daarnaast is het ook nog sterk afhankelijk van de voorkeur van je begeleider. Ik zou alleen al om die reden geen voorbeeldscripties gaan bekijken, tenzij ze uit mijn eigen onderzoeksgroep komen
Eens.