Prezi kan ik niet goed mee omgaan, ik gebruik wel gewoon powerpoint

Hier de eerste 3 toetsen gehaald! Eerste toets een 8,2, tweede toets 67% (je moest 60%), en derde toets 83% (je moest 67%)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nu morgen het laatste tentamen en ook direct de grootste. Gaat over alle theorie van de hoorcolleges van medische biologie, gedrag en communicatie en fysiotherapie. Morgen nog eventjes leren en dan er tegenaan
.
CupCakes_ schreef:Jaa ik heb het wel een beetje onderschat denk ik. Van de vier herkansingen moet ik er sowieso twee herkansen. Ik moet echt leren om op de hbo manier te schrijven en te denken. En niet meer op de mbo manier
daphne_xxx schreef:CupCakes_ schreef:Jaa ik heb het wel een beetje onderschat denk ik. Van de vier herkansingen moet ik er sowieso twee herkansen. Ik moet echt leren om op de hbo manier te schrijven en te denken. En niet meer op de mbo manier
Ahh ja dat is inderdaad een valkuil. Zal al wel beter gaan in het tweede blok of niet? Je hebt het nu een beetje door.
Straks mijn praktijktoets en ik weet gewoon dat ik het niet ga halen en dat knaagt. Maar goed.

Citaat:Ik mail echter met nog een andere behoefde, namelijk dat ik nogmaals mijn compliment wil uitspreken over jullie bijdrage aan de journal club gisteren. Ik ben onder de indruk geweest hoe jullie het onderwerp hebben uitgewerkt en de gevraagde verdieping van de psychopathologie vorm hebben gegeven.

Ik had echt op een 1 gerekend dus ik ben helemaal blij!