ik heb gewoon een klepje dus geen schroevendraaier nodig.Mijn wiskunde docent zei dat t vanaf dit jaar niet meer mocht (omdat sommige het eerder aanbevolen)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb gewoon een klepje dus geen schroevendraaier nodig.mignonne2403 schreef:Hahha zie t al voor meik heb gewoon een klepje dus geen schroevendraaier nodig.
Mijn wiskunde docent zei dat t vanaf dit jaar niet meer mocht (omdat sommige het eerder aanbevolen)
)

Morgen krijg ik nog 2 uurtjes Frans voor het examen vrijdag. Donderdag heb ik nog maatschappijwetenschappen waar ik heel graag een goed cijfer voor wil.
Baal enorm, want op het laatste oefenexamen (2015) had ik gister nog een 8,0 gescoord, en daarvoor een 6,3. Yasmijntje schreef:Voor wiskunde B gok ik zo'n 38 punten dus ik heb tussen de 5 en de 7..
Verwachten jullie voor wiskunde B een lage of hoge n term?
En nog eventjes over Engels van vorige week: denken jullie dat die n term hoog of laag is?
En wat fijn voor iedereen dat het zo goed ging!
Merula123 schreef:Yasmijntje schreef:Ik hoop hoog, ik vond hem lastiger dan verwacht, sowieso lastiger dan die van vorig jaar die ik geoefend had. Daarop had ik 37/45 en op deze waarschijnlijk 36/48.En nog eventjes over Engels van vorige week: denken jullie dat die n term hoog of laag is?