Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_loveU_x schreef:Jytte schreef:Net Duits gehad... god wat een lang examen. Ik betwijfel of je genoeg tijd had als je bij een aantal vragen was blijven hangen.
Achja, hij ging wel goed geloof ik. Straks maar nakijken
Lang?? Ik was met een uur en 10 minuten klaar
kwii schreef:Ik baal echt van Duits, ik hang tussen een 4,5 en 6,5. Mijn gemiddelde is een 6,5.
Ik ben het echt gaan afraffelen toen ik ontdekte dat ik halverwege was, met nog maar een uur te gaan.
Je ziet het ook aan mijn antwoorden, waar ik haast kreeg.
Jytte schreef:kwii schreef:Ik baal echt van Duits, ik hang tussen een 4,5 en 6,5. Mijn gemiddelde is een 6,5.
Ik ben het echt gaan afraffelen toen ik ontdekte dat ik halverwege was, met nog maar een uur te gaan.
Je ziet het ook aan mijn antwoorden, waar ik haast kreeg.
Zelfde hier, alleen dan tussen de 4,1 en 6,1...
Ik sta een 5,5 voor Duits dus kan ook niets hebben
jippie5 schreef:Jytte schreef:Zelfde hier, alleen dan tussen de 4,1 en 6,1...
Ik sta een 5,5 voor Duits dus kan ook niets hebben
Jullie ook al!
Ging het bij jullie voor je gevoel wel goed? Dat had ik namelijk wel en ik zit tussen de 4.5 - 6.5...
Heel apart!
its_daantjee schreef:ik vond economie erg goed te doen! sommige vragen erg lastig, en vragen zo makkelijk dat ik me afvroeg of het wel klopte.
zelfs de vragen over eigen woning forfait en te betalen belasting over het belastbaar inkomen snapte ik ! terwijl ik iedereen hoorde klagen dat die vragen zo lastig waren. goed gevoel over, dus ben heel benieuwd!