Veel opdrachten gekregen. Dus we kunnen lekker aan het werk!
Wij moeten helaas tijdens hoor colleges onze notities als sketchnotes opschrijven. Vind 't ontzettend moeilijk, want na een tijdje hoor je niet meer wat er verteld wordt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimberley23 schreef:Sanne_com schreef:Ik vond het ook veel, en zo moeilijk. Powerpoint lezen, aantekeningen maken en luisteren tegelijk![]()
Maar waarschijnlijk mag ik een smart pen gaan uitproberen zodat ik de aantekeningen in ieder geval niet meer hoef te maken in de les
Ohw heb al van een hoop smart dingen gehoord maar nog nooit van een smart pen...hoe werkt dat?

maar het bevalt goed en volgende week al mn eerste presentatie..
GrumpyCat schreef:Wat leuk die positieve verhalen inderdaad!![]()
Zijn er toevallig mensen in dit topic die zich ook aangemeld hebben voor een honourstraject (bij sommige scholen excellentie programma genoemd)?
ilsexxx schreef:Wat leuk om te lezen dat het bij jullie goed is gegaan de eerste dag! Vorige week had ik introductieweek (4 dagen op kamp) en gisteren de eerste dag gehad.
Het is allemaal wel vrij onduidelijk en veel moeten we zelf achter komen. Hebben jullie ook een moduulboek waar veel opdrachten enzo in staan? Tot nu toe hebben we nog geen huiswerk oid mee gekregen alleen maar 2 hoorcolleges gehad (gisteren 1 en vandaag 1). de rest van aankomende weken hebben we sowieso erg weinig les, hoe zit dat bij jullie? Ik studeer SPH trouwens
Ook moet ik nog erg wennen aan het weer naar school gaan dus is het allemaal wel erg overweldigend! Ik hoop dat het elke dag een stukje beter gaat.
Ik heb nu al het idee dat ik verdrink in mijn werk.

wel een ton aan huiswerk/leerwerk maar he even niet naar locatie.