Welkom Regenpier!
Pfff... zo naar school, en het regent en waait hier
Ik moet 10 km fietsen... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik moet 10 km fietsen...

NoorW schreef:Leuk dat je ook in dit topic bent gekomen Iris
Ik kom nu net van mijn school vandaan. Het was nogal chaotisch. Niemand van de leerlingen, docenten en zelfs conrectoren heeft ook maar enig idee wat er nu gaat gebeuren. De sfeer is heel wisselend. Sommige leerlingen doen alsof er niets aan de hand is, maar ik heb samen met en meisje in mijn klas zitten huilen omdat we gewoon totaal niet weten wat ons te wachten staat en wat we kunnen doen.

EskeGirl schreef:'Introductiedag' was prima: half uurtje in de aula zitten, 20 minuutjes mentorles, nog even bijpraten en daarna naar huis
Morgen pws-dag en daarna filmnacht van 20.00 tot 8.00. Dus donderdag vrij: moet wel een uurtje inwerken bij m'n nieuwe bijbaan en op m'n gemakkie naar verzorgbeesten, stukje wandelen ofzo.
Vrijdag weer gewoon les
Vandaag hoefde ik eigenlijk maar tot het 6e, dacht school leuk te zijn door een PWS bespreking in te plannen tijdens het 7e en 8e. Naja, het was wel handig, maar een erg lange dag voor de eerste dag...

Verder 9 tussenuren.. Maarja, 2e keer 6V dus voor mij voor de mensen die het nog niet door hadden, we overleven het vast wel..!
Wiskunde en scheikunde waren echt net Chinees, dat heb ik dan ook een jaar lang niet gehad. Mn nieuwe klas is heel relaxed en open, in tegenstelling tot mijn oude klas waar zelfs in gepest werd is dit echt heel fijn
kevertje04 schreef:Mijn eerste dag zit er ook eindelijk opWiskunde en scheikunde waren echt net Chinees, dat heb ik dan ook een jaar lang niet gehad. Mn nieuwe klas is heel relaxed en open, in tegenstelling tot mijn oude klas waar zelfs in gepest werd is dit echt heel fijn