Balou_k schreef:Oehh, ik kom hier graag een beetje meekletsen.. Studeren moet ik niet meer, ik heb al mijn examens al gehad..
Ik loop nu nog stage tot en met eind juni.. Ik moet een onderzoek uitvoeren, een stageverslag schrijven, een presentatie geven en praktijkexamens doen..
Ik heb van alles een klein beetje, maar kan mezelf niet motiveren.. Vind het onderzoek ook niet interessant dat helpt natuurlijk ook niet mee..
Nog meer mensen hier die hun laatste stage lopen en hiervoor dingen moeten doen?
Geen laatste stage, ben met mijn tweedejaarsstage bezig maar dat zijn ook veel verslagen (oa een observatierapport, onderzoek die ik uit moet voeren etc) dus wat dat betreft kan ik wel meepraten.
Wat voor opleiding doe je?
Ik heb net mijn tentamen recht gehad, vreselijk onduidelijke vragen werden er gesteld dus ik ben benieuwd. Heb wel overal wat in kunnen vullen wat ook wel ergens op sloeg, dus heb hoop dat het voldoende gaat zijn! Nu net even gegeten en als de wiedeweer naar stage, heb er alleen niet heel veel zin in omdat ik moe ben