Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WinSel schreef:Wat ik nu wel heb is een foto van mezelf erbij, dit had ik nooit maar het staat wel mooi vind ik.
Weten jullie of ze bij een tandartspraktijk ook een secretaresse / receptioniste hebben of doen de tandartsassistentes dit ?
fargo schreef:Yasmine schreef:Ik kook, heb een vriend, woon alleen en doe minstens 2x per week 's avonds wat met vrienden. Ik vertrek om 7u naar het werk, ben dan rond 8u30 op kantoor en om 17.30 ben ik klaar. Rond 18.30-19.00 ben ik thuis en dat is tijd genoeg om te koken, wat in het huishouden te doen, tv te kijken of nog wat met vrienden te doen.
Ik heb 2 paarden en ga dagelijks tot 22.30 uur daar naar toe. Als ik om 7 uur thuis ben of later, dan gaat dat allemaal niet meer lukken![]()
dus dat ga ik ook niet opzoeken.
Tammii schreef:Ik had een vraagje voor jullie..
Op het moment heb ik een half jaar contract bij een bedrijf, ik ben daar in oktober begonnen. Helaas werd ik ziek (paar keer ziekenhuis geweest enzo) waardoor ik 8 werkdagen ben ziekgemeld op het werk. Nu ga ik per maart beginnen bij een ander filiaal(wel het zelfde bedrijf)...
Nu heb ik een huis gekocht en gaan wij uiteraard verhuizen, nu heb ik volgens het CAO recht op 2 dagen vrij hiervoor.. en ook voor geregistreerd partnerschap 2 dagen... (ondertrouw officieel ook.. deze ga ik niet terug vragen) Wat zouden jullie doen?? Deze dagen op "eisen" of het maar laten en gewoon vrij nemen.. dit alle bij mijn huidige werk.. (in februari)
Knert schreef:Tammii schreef:Ik had een vraagje voor jullie..
Op het moment heb ik een half jaar contract bij een bedrijf, ik ben daar in oktober begonnen. Helaas werd ik ziek (paar keer ziekenhuis geweest enzo) waardoor ik 8 werkdagen ben ziekgemeld op het werk. Nu ga ik per maart beginnen bij een ander filiaal(wel het zelfde bedrijf)...
Nu heb ik een huis gekocht en gaan wij uiteraard verhuizen, nu heb ik volgens het CAO recht op 2 dagen vrij hiervoor.. en ook voor geregistreerd partnerschap 2 dagen... (ondertrouw officieel ook.. deze ga ik niet terug vragen) Wat zouden jullie doen?? Deze dagen op "eisen" of het maar laten en gewoon vrij nemen.. dit alle bij mijn huidige werk.. (in februari)
zullen we het ontopic houden?
Tammii schreef:Ik had een vraagje voor jullie..
Wieldop schreef:Persoonlijk denk ik niet uitmaakt hoe je cv en/of brief eruit ziet, maar meer de inhoud ervan. Zouden ze echt denken 'zo dit cv ziet er mooi uit, maar de werkervaring sluit totaal niet aan?' Maar ik nodig hem toch maar uit.. Persoonlijk denk ik van niet.
Dimple, en vrijwilligerswerk? Wellicht een ochtend per week, dan heb je vulling voor je cv en kom je weer meer in het ritme.
RoodZonnetje schreef:De GZ-functies kun je meestal best op reageren, uiteraard tenzij er staat dat GZ een harde eis is of dat je supervisie aan GZ-ers in opleiding moet geven oidBedrijven zetten altijd hoog in, maar zoveel GZ-ers zijn er ook weer niet
Jans schreef:Ik heb mijn CV (en portfolio) op deze manier ingestoken. Ik ga denk ik de stoute schoenen aantrekken en een heel tof bedrijf een open sollicitatie sturen. Ben benieuwd hoe die gaan reageren
Citaat:Adres mij
Adres werk
Datum
Betreft: interne vacature ..
Geachte mevrouw ...,
Naar aanleiding van de mail ... etc etc.