Mijn economie docent heeft ook een best hoog oe la la gehalte, maar die vent is ook gewoon heel chill (gebruikt woorden als ultradom en vet stom). Is nog niet de 20 uit geloof ik. Heb nog de salsa met hem gedanst op de sportdag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JoopC schreef:Ik heb C&M gekozen, met als extra vakken Muziek, Economie en M&O. Ik heb als taal Frans gekozen en geschiedenis als exact vak.
Ik heb wiskunde C, anders had ik wel E&M gedaan, maar ik ging met een 5 over.

Joeppower schreef:JoopC schreef:Het was ook pittig, maar ik laat het lekker gaan!
Nou, die van mij was ook nog best een lekker ding... dus ja...
Haha dat is nooit verkeerd![]()

xPabloBokt schreef:Ik had het topic ook gezien, weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. vraag me ook af of zo'n karretje wel sterk genoeg is om zo'n ding erachter te hebben hangen
JoopC schreef:Slaap lekker!xPabloBokt schreef:Ik had het topic ook gezien, weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. vraag me ook af of zo'n karretje wel sterk genoeg is om zo'n ding erachter te hebben hangen
Ik weet in ieder geval wel dat als één van twee écht weg wil, hij hoe dan ook weggaat en dan heb je poppen aan het dansen! Ga je achter je paard aan, blijf je bij je wagen of bij de trailergeladen pony?
Joeppower schreef:JoopC schreef:Slaap lekker!
Ik weet in ieder geval wel dat als één van twee écht weg wil, hij hoe dan ook weggaat en dan heb je poppen aan het dansen! Ga je achter je paard aan, blijf je bij je wagen of bij de trailergeladen pony?
Ik heb niet veel verstand van mennen maar dit ziet er idd niet zo veilig uit