Nou ja, ik heb maar 4 vakken meer, he? Dus ik heb veel meer tijd voor alles en haal nu ook veel hogere cijfers dan vorig jaar. Al mijn gemiddeldes zijn minstens 0,2 omhoog gegaan vergeleken met het begin.
Ohh dat heb ik ook bo! Zo veel dingen die ik herkanst wil hebben, maar mag er uit iedere periode "maar" 2.. Hier duren de lessen ook 50 minuten.. Vaak al lang genoeg. Zou er niet aan moeten denken om lessen van 75 minuten te hebben.
Ik ben vandaag trouwens naar de opendag van de fontys in den bosch geweest. Het enige wat ik eigenlijk nog moet doen is beslissen of ik naar de han in nijmegen wil of naar de fontys in den bosch. Ik denk nu dat ik fontys een leukere school vind, maar dit is wel een half uur langer in de bus dan naar nijmegen... Ben er dus nog niet uit..
Badeendje
Geplaatst: 25-01-15 19:57
Ahh, dat is wel ideaal! Je hebt je examen al deels gehaald zegmaar?
Destination
Geplaatst: 25-01-15 20:15
badeendje schreef:
Ahh, dat is wel ideaal! Je hebt je examen al deels gehaald zegmaar?
Ja, ik heb al drie zevens en een vijf (geschiedenis) op mijn lijst. Nu is het wel heel relaxed, ook geen gym of profielwerkstuk meer
dejoni
Geplaatst: 25-01-15 20:17
Ah oke, dat boek heb ik idd besteld vanwege het feit dat er meer cultuur in staat
Wij hebben de andere: de tranenrijke oorlog Voor toetsweek kende ik eerste helft alle teksten uit mn hoofd
Destination
Geplaatst: 25-01-15 20:19
dejoni schreef:
Ah oke, dat boek heb ik idd besteld vanwege het feit dat er meer cultuur in staat
Wij hebben de andere: de tranenrijke oorlog Voor toetsweek kende ik eerste helft alle teksten uit mn hoofd
Mijn docent heeft dat boek ook en hij leest altijd de belachelijkste vragen eruit voor!
Dan ligt het dus niet aan mij Heb je bepaalde voorbeeldjes?
Onze leraar pakt 'jullie' boek dan meestal om daar de extra cultuur uit te halen
Destination
Geplaatst: 25-01-15 21:30
dejoni schreef:
Dan ligt het dus niet aan mij Heb je bepaalde voorbeeldjes?
Onze leraar pakt 'jullie' boek dan meestal om daar de extra cultuur uit te halen
Pfoeh zo 1 2 3 niet, maar bijna elke les komt er wel een vraag voorbij haha
dejoni
Geplaatst: 26-01-15 08:58
Wij vonden het al een aparte methode, zal het wel eens doorgeven aan de rest van de klas Wij hebben echt n miniklasje, 13 man
Ik had het n pagina terug over mijn tussenuren geloof ik.. Vandaag 2 uur uitval wat er dus voor zorgt dat ik niet 2, maar 4 tussenuren heb: ik heb alleen het 2e en 8e les. 2e is ook nog eens wiskunde waarbij we niets doen: die docent zegt 'succes' en gaat dan gewoon weg Dat wordt dus maar een mediatheekuurtje
Bij ons ook alleen Latijn als keuzevak. Andere school in de buurt hebben ze wel Gymnasium. Wel hebben ze sinds kort VWO extra met science of iets beta-igs erbij, maar das alleen voor de brugklas denk ik.
boooo
Geplaatst: 27-01-15 12:39
Gister een avondje gewerkt op de open avond, altijd gezellig! Vandaag alleen proefexamen Engels, ik weet dat ik beter kan maar ik heb (zonder de open vragen meegerekend) iig een 7. Vanmiddag privéles. Morgen school tot 12, en 's avonds naar de Talent Sale op Jumping Amsterdam en van het weekend even lekker naar Engeland.