Ik heb nu 5 nachten en ben aan de een na laatste bezig. Ik werk in de psychiatrie op een gesloten woon en crisis afdeling... hier zijn de nachten rumoerig
Knap hoor haha. ik ben niet zo heel erg gemaakt voor het nachtleven. 2 weken terug had ik er 3 (van zondag t/m dinsdag) vervolgens vrijdag school en zaterdag t/m dinsdag weer de nacht in.. daar heb ik echt wel even van bij moeten komen hoor
Ik vind het voor school niet erg, kan aan me opdrachten werken die ik thuis niet kan doen. maar qua contacten met patiënten vind ik er niks aan.. en ben niet voor niks in de zorg gegaan
balen milatje, zie je hier helaas ook veel. Ook een reorganisatieronde waarbij mensen met vaste contracten herplaatst konden worden. Gelukkig is onze afdeling buiten schot gebleven hierin. Ja voor school vind ik het ook altijd wel lekker, maar ben net klaar met de opleiding management in de zorg... dus heb even leer pauze Hier is de helft van de mensje alweer lekker wakker
ja hier waren ook een paar rake klappen... maar nu weer droog en een heldere hemel, gelukkig maar want ik heb zo meteen geen dak boven m'n hoofd bij United
Lis_Ol
Geplaatst: 10-06-14 12:14
Ik voelde de grond onder me trillen met die onweer haha!
Balen dat je contract afloopt milatje! Wel fijn als je weer terug mag komen!
ik moet er hierna nog 1.. geprobeerd dat iemand die van me overneemt aangezien ik vrijdagochtend gewoon om 8.30 in de schoolbanken verwacht wordt, cao technisch niet verantwoord geloof ik
Wij staan met twee mensen op gemiddeld 25 bewoners. (23 vast en verder crisisplaatsingen)
Tyke
Geplaatst: 11-06-14 04:33
Zo eerste nacht van de 3 bijna erop. Hier flink puin aan het ruimen geweest van de avonddiensten. Maar is inmiddels wel redelijk rustig. Veel antibiotica's straks maar goed .........