Studenten in Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saintelette

Re: Studenten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:22

Danku!!
En als ik ergens iets hoor voor een bijrijdpaard dan gooi ik het hier in het topic!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:40

Jolienn schreef:
Hoofdpijn heb ik vorige week heel erg gehad. Lag toen 1 dag om 20.00 in bed en om 10.00 de wekker en al die tijd geslapen. Als ik hoofdpijn heb en ik ga niet naar bed op t moment dat paracetamol niet helpt dan blijf ik hoofdpijn hebben, ook de volgende dag, heel vervelend. Maar ja zo vroeg naar bed is ook wel eens fijn! Hihi.

Nu nog bedenken waar ik mn dag mee ga doorbrengen.. Lezen voor school, nutteloos tv kijken.. Sowieso even mn mailtje naar bijrijdpaardje opnieuw maken, heb via marktplaats nog een berichtje gestuurd of ze mn mail ontvangen had 4 dagen geleden, maar die is dus niet aangekomen? Dus ze vroeg of ik m nog eens wilde sturen :) Ga ik zeker doen. Hopelijk wordt het iets. Heb wel weer eens zin om met wat regelmaat lekker te gaan rijden :) Gister ook ingescheven voor de sportschool vanaf de 16e! Goed beziggg. Haha.

Enne, jij ook beterschap he :)

Waar ga je sporten? Ik wil zsm bij Puur Gaan sporten :D

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:42

Basic fit ;) Ga waarschijnlijk met mn vriend samen. Maar af en toe willen we ook wel eens met nog 2 vrienden gaan sporten, en die sporten in Waalwijk bij de basic fit. Vandaar de keuze voor basic fit (sinds vorige week of zo zit er een fit for free vlakbij me.. Daar bij de AH XL maar ja.. haha)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:43

Ik ga denk ik gewoon weer een sportkaart bij de uni aanvragen. De fit for free zit idd hier in de buurt, maar is wel duurder..

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:44

Ik heb een sportkaart van de Uni, echt superhandig! Ik zwem nu 2x in de week en ga vanaf volgende week ook fitnessen.

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:44

Bij de uni zat ik afgelopen 2 jaar ook.. maar vond het daar altijd zo druk!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:45

Ja ik wil ook s avonds kunnen sporten, en de goedkope abonnementen zijn altijd tot 17.00 naar binnen kunnen, dus kom toch wel iets duurder uit. En mn ouders willen per maand betalen en niet in 1x het bedrag. Hun keuze, maar ja, ook weer iets duurder.

Ik studeer niet in Tilburg en niet op de Uni, dus dat gaat voor mij niet op haha. En zoals ik al zei met vrienden sporten, dus dan maak je andere keuzes. (Zij studeren niet meer, dus gaat sowieso al niet op :))

voor mij is t wel belangrijk samen te gaan, anders mis ik echt motivatie...

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:39

pff, ik lig ook ziek op bed :(
zat al met n hersenschuddingen daar dus hoofdpijn van en nu ook een enorme snotkop en misselijk erbij.
gaat lekker zo...

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:22

Ben je wel student toch Jolien? Bij ons op de sportschool heb je studentenabo voor 25 (of 30?) in de maand.. hoef je niet perce in Tilburg voor te studeren.. (Quality sports aan de Veldhovenring)

Beterschap kelly!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:27

Ja ik ga nu 18 betalen bij basic fit. Alleen dan heb je van die virtuele groepslessen ipv met een instructeur haha. Maar ga eerst toch fitnessen zo'n groepsles hou ik voorlopig nog niet vol met mijn conditie denk ik O:)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:05

Allemaal zieken! Beterschap!! Margit gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik had afgelopen nacht huisfeest gehad en ben daarna nog even de stad in geweest. Was niks te doen, dus zijn binnen een half uur weer naar huis gegaan. Was m'n jas gejat!! En het was natuurlijk echt rotweer. Een vriend van mij zou ook nog komen, dus ik appte hem dat het poedersuiker was en ik m'n jas kwijt was. Gelukkig is hij toen z'n trui komen brengen. Kon ik toch nog warm naar huis gelukkig .

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:13

Las t op je fb Charelle, vervelend zeg :( dachten wss meer mensen dat ze wel een jas nodig zouden hebben.. Wel lief van die vriend! Ik hang mn jas daarom altijd maar op in de Philip of iets, zodat ie iig niet gejat kan worden..

Waar ergens in Tillie woont iedereen trouwens? ben wel benieuwd :j

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:19

Ja doe ik normaal ook, maar er was 30 man ofzo en ik was er maar een half uur ofzo. Ikke kwaad en had ook nog eens teveel gedronken. Die vriend van mij had echt zoiets van: ja t is poedersuiker, maar hou er nu maar over op haha.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 20:48

haaha mooi poedersuiker, gefeliciteerd gittekit :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:43

Char_elle schreef:
Allemaal zieken! Beterschap!! Margit gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik had afgelopen nacht huisfeest gehad en ben daarna nog even de stad in geweest. Was niks te doen, dus zijn binnen een half uur weer naar huis gegaan. Was m'n jas gejat!! En het was natuurlijk echt rotweer. Een vriend van mij zou ook nog komen, dus ik appte hem dat het poedersuiker was en ik m'n jas kwijt was. Gelukkig is hij toen z'n trui komen brengen. Kon ik toch nog warm naar huis gelukkig .

Die van mij is gisteren ook gejat helaas.
Maar goed is ook een beetje eigen schuld als je hem gewoon in de kroeg ophangt ;) .

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:56

Nou, sorry hoor. T is toch maar normaal dat je van andermans spullen afblijft. Vind dat nou echt niet eigen schuld, blijf gewoon met je poten van de spullen van een ander af. Of ie nou in de kroeg hangt of niet.. Waar moet je m anders laten als ze geen "bewaakte" garderobe aanbieden? Aanhouden? Gaat een beetje ver vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:57

Jolienn schreef:
Nou, sorry hoor. T is toch maar normaal dat je van andermans spullen afblijft. Vind dat nou echt niet eigen schuld, blijf gewoon met je poten van de spullen van een ander af. Of ie nou in de kroeg hangt of niet.. Waar moet je m anders laten als ze geen "bewaakte" garderobe aanbieden? Aanhouden? Gaat een beetje ver vind ik.

Het is idd normaal om er af te blijven, maar helaas.... :) Maar goed als iedereen braaf was had ik ook een stuk minder gekund met mijn opleiding :Y)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:04

Ja ik hang m normaal altijd op, maar nu was ik er maar heel even en was er bijna niemand meer in de kroeg. Vanavond gaat ie braaf in de garderobe!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:01

Jolienn schreef:

Ja je hebt ook wel gelijk hoor. Zou gewoon moeten kunnen, maar helaas werkt dat niet zo.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:11

Ik ga lekker een weekendje weg! Alleen wel koudddd, want we slapen in een tent. Brrrrr!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:11

Brrrr koud ja nu.. Maar wel leuk! Waar ga je heen?

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:19

gaat iemand van jullie morgen naar horse event?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 21:24

Ben vandaag geweest!

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 22:15

ah jammer!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 22:23

Ik zou morgen naar HE gaan, maar heb op t laatste moment besloten om toch maar kaarten te halen voor zondag haha ;)