Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolienn schreef:Hoofdpijn heb ik vorige week heel erg gehad. Lag toen 1 dag om 20.00 in bed en om 10.00 de wekker en al die tijd geslapen. Als ik hoofdpijn heb en ik ga niet naar bed op t moment dat paracetamol niet helpt dan blijf ik hoofdpijn hebben, ook de volgende dag, heel vervelend. Maar ja zo vroeg naar bed is ook wel eens fijn! Hihi.
Nu nog bedenken waar ik mn dag mee ga doorbrengen.. Lezen voor school, nutteloos tv kijken.. Sowieso even mn mailtje naar bijrijdpaardje opnieuw maken, heb via marktplaats nog een berichtje gestuurd of ze mn mail ontvangen had 4 dagen geleden, maar die is dus niet aangekomen? Dus ze vroeg of ik m nog eens wilde sturenGa ik zeker doen. Hopelijk wordt het iets. Heb wel weer eens zin om met wat regelmaat lekker te gaan rijden
Gister ook ingescheven voor de sportschool vanaf de 16e! Goed beziggg. Haha.
Enne, jij ook beterschap he
Ga waarschijnlijk met mn vriend samen. Maar af en toe willen we ook wel eens met nog 2 vrienden gaan sporten, en die sporten in Waalwijk bij de basic fit. Vandaar de keuze voor basic fit (sinds vorige week of zo zit er een fit for free vlakbij me.. Daar bij de AH XL maar ja.. haha)

dachten wss meer mensen dat ze wel een jas nodig zouden hebben.. Wel lief van die vriend! Ik hang mn jas daarom altijd maar op in de Philip of iets, zodat ie iig niet gejat kan worden..
Char_elle schreef:Allemaal zieken! Beterschap!! Margit gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik had afgelopen nacht huisfeest gehad en ben daarna nog even de stad in geweest. Was niks te doen, dus zijn binnen een half uur weer naar huis gegaan. Was m'n jas gejat!! En het was natuurlijk echt rotweer. Een vriend van mij zou ook nog komen, dus ik appte hem dat het poedersuiker was en ik m'n jas kwijt was. Gelukkig is hij toen z'n trui komen brengen. Kon ik toch nog warm naar huis gelukkig .
. Jolienn schreef:Nou, sorry hoor. T is toch maar normaal dat je van andermans spullen afblijft. Vind dat nou echt niet eigen schuld, blijf gewoon met je poten van de spullen van een ander af. Of ie nou in de kroeg hangt of niet.. Waar moet je m anders laten als ze geen "bewaakte" garderobe aanbieden? Aanhouden? Gaat een beetje ver vind ik.
Maar goed als iedereen braaf was had ik ook een stuk minder gekund met mijn opleiding
Jolienn schreef:Nou, sorry hoor. T is toch maar normaal dat je van andermans spullen afblijft. Vind dat nou echt niet eigen schuld, blijf gewoon met je poten van de spullen van een ander af. Of ie nou in de kroeg hangt of niet.. Waar moet je m anders laten als ze geen "bewaakte" garderobe aanbieden? Aanhouden? Gaat een beetje ver vind ik.