Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Hoi allemaal,
Ik deed hiervoor de pabo en ben toen sinds dit jaar veranderd van opleiding. Nu zit ik heel erg te twijfelen om toch mijn pabo af te gaan maken... Ik vond lesgeven altijd wel leuk. Heb alleen niet altijd leuke stages gehad, hierdoor kwam ik erg met mezelf in de knoop en werd ik alsmaar onzeker (kwam vooral door de begeleiders, heb maar 1 moeilijke klas gehad van de 6 klassen die ik heb gehad).
Vind het alleen moeilijk om weer terug te gaan naar de opleiding hahah wat zullen de docenten wel niet denken?? En kan het wel??? Dat is de belangrijkste vraag... heb de hele nacht niet eens kunnen slapen hierdoor..
Avalon_ schreef:Kies altijd wat goed voelt en wat je wilt, dan vind je ergens wel een drive om door te gaan, ook al vallen de stages zo hard tegen. Uiteindelijk ben je afgestudeerd en meer ruimte voor jezelf en je eigen dingen.
Wel erg trouwens, dat er stages zijn die het zo hard voor de studenten verpesten. Triest.
AnnemiekvM schreef:Avalon_ schreef:Kies altijd wat goed voelt en wat je wilt, dan vind je ergens wel een drive om door te gaan, ook al vallen de stages zo hard tegen. Uiteindelijk ben je afgestudeerd en meer ruimte voor jezelf en je eigen dingen.
Wel erg trouwens, dat er stages zijn die het zo hard voor de studenten verpesten. Triest.
Dat hoor is wel vaker.
Ik heb een stagiaire en zij heeft het erg naar haar zin bij mij in de klas. En ik ben ook blij met haar, want ze doet veel leuke dingen met de kinderen en neemt haar werk echt serieus.
Maar zij had hiervoor een stage waar alles echt wer afgez*ken en dat vind ik dan zo zonde en gemeen.