Jolliegirl schreef:Ik vind wel dat je erg snel de moed opgeeft...
Zeker in deze tijd.. zit je liever ergens waar je ff doorheen moet bijten, dan thuis zitten zonder inkomen en een gat in je cv....
Vind ik wel erg kort door de bocht, ik ben behoorlijk gezakt qua loon en verdien misschien net €100,- meer dan mijn ww momenteel....
Is het dan zo gek dat ik in elk geval werk wil doen wat ik leuk vind?!
Ze gaven aan dat ik een ondersteuning zou geven aan de commerciële afdeling, maar dit blijkt dus niet waar te zijn.... En juist dat stukje contact zoek ik wel in mijn werk.... Ik ben hier niet gaan werken om als typmiep hele dagen in een hokje van 2x3 te zitten.....

Ben benieuwd!
Ik zit in het laatste jaar van mijn bachelor pedagogische wetenschappen en ik werk daarnaast bij de Zara. Na 2 keer een halfjaarcontract en 1 keer een jaarcontract moet ik daar weg omdat ze mensen die 12 uur werken geen vast contract geven. De manager van het filiaal waar ik werk, wil me graag houden dus ze heeft al een aantal discussies gehad met de personen die het beslissen maar die hielden voet bij stuk. Eind februari (nog 2 weekenden werken) loopt mijn contract af en zal ik dus weg moeten. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant was ik sowieso wel van plan om iets te zoeken wat meer met pedagogiek te maken heeft. Dus nu ga ik op zoek en ik zat o.a. al te denken aan bijles geven in Engels, maar ik twijfel of ik dat dan zelfstandig aan zou pakken of via een organisatie..
Ik weet het even niet meer...