Ik vind ook dat er wel wat minder heftig gereageerd mag worden af en toe... Schrik gewoon van sommige reacties...
Trek aan waar JIJ je goed in voelt Stef.. en wat ook nog netjes is. Je pak klinkt beter, geen skinny.. dat vind ik niet echt geschikt voor een sollicitatie. Kom net voor de dag.
Nu niet roomser zijn dan de paus jollie... Scroll anders ff terug naar het begin van dit topic hoe je op lifaya reageert...
Jolliegirl
Geplaatst: 04-12-12 21:38
Daar ben ik ook op aangesproken Stef! En ik ben niet de enige die zo gereageerd heeft, meerderen met mij delen m'n mening. En IK vind dat ik nog redelijk netjes ben! (ja heb het even teruggelezen... Ik stel vragen en geef antwoord, geef mn mening en leg deze meerdere malen uit... )
Maar komop... Iemand die je ff verkeerd begrijpt.. 't is vooral de smiley die het 'm doet.
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 04-12-12 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Duplo
Geplaatst: 04-12-12 21:39
Het ligt er denk ik erg aan wat voor een bedrijf het is stef, een pak is erg netjes maar je combi met de skinny klinkt wat 'vlotter' zeg maar.
@Splash, ik zat nog even jouw profiel te kijken, maar hoe short je het linkedin adres zoals jij dat hebt? Ik krijg het niet voor elkaar (and google isn't my best friend today)
@ Stef: Denk dat ik voor het pak zou gaan, maar hangt inderdaad af van de functie. Heb zelf geen enkel pak en ook geen baan op het oog waar ik een pak voor aan zou moeten . Gelukkig maar, haha! Maar een nette broek is altijd goed. Anders misschien je pak-broek en dan een net blousje erop? Is niet direct zo pak-kerig , maar toch netjes .
RoodZonnetje
Geplaatst: 04-12-12 22:19
Stef, als beide combi's netjes zijn, zou ik gaan voor degene waar jij je het meest comfortabel in voelt. Denk dat je uitstraling even belangrijk/belangrijker is dan je kledingkeuze (mits netjes genoeg) Ik voel me absoluut niet comfortabel in een pak, dus zou dat nooit aantrekken, zij zien ook meteen dat dat eigk mijn ding niet is.
Ik kan me ook weer toevoegen. Ik heb gister te horen gekregen dat ik de 21ste de laatste maak lekker zo voor de kerst. Heel erg jammer! Want ik had het hier onwijs naar me zin! Met allemaal hele jongen (onder de 30jaar) collega's maar helaas vanwege de crisis, en ik de enige was waar het contract van afliep, moet ik gaan.
Balen Stef... Ik kom het bij veel recruiters tegen, de kans zit er wel in dat ze hem in januari weer openzetten omdat dan het budget voor 2013 bekend is.... Dus wie weet!
Ik kom even dit topiv binnen vallen. Naar aanleiding van mijn sollicitatie voor een baan als student-assistent op de universiteit, ben ik vanochtend uitgenodigd voor een gesprek.
Dit gesprek zal morgen middag zijn, om 3 uur, maar ik moet dan helaas al oppassen (elke donderdag vanaf half 3) Bovendien heb ik gister mijn kiezen laten verwijderen en heb ik dus een idioot dikke wang. Maar dit zou geen probleem moeten zijn neem ik aan?
Hoe kan ik het beste zeggen dat ik niet kan? Haar mail beantwoorden en daarin iets zeggen van dat ik eigenlijk niet kan, maar als er geen andere datum en tijd beschikbaar is, ik uiteraard er alles aan zal doen om toch aanwezig te zijn?
Het is een heel populair baantje en er zulllen veel sollicitaties zijn, dus ik wil niet meteen een achterstand oplopen.
Dat vind ik tegenwoordig zo brutaal he.. dat je per email een uitnodiging krijgt en dan en dan verwacht wordt. t is dat ik thuis zit en over het algemeen wel kan.. Maar tegenwoordig wordt een gesprek helemaal niet meer in overleg gepland..